חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

משדרגים את הפארקים בעיר

 

במהלך השבועות האחרונים נמצאת עיריית מודיעין מכבים רעות לקראת השלמתם של מספר פארקים חדשים ברחבי העיר, שדרוג וריענון מתקנים בפארקים קיימים, חידוש משטחים והוספת מתקני הצללה

 

השבוע נמסר כי הושלמה הקמתם של שני פארקים חדשים ברחוב עמק חרוד, שבשכונת הכרמים. הפארק הראשון הוא פארק לפעוטות הנמצא בצומת הרחובות סיוון ועמק חרוד. פארק זה כולל מתקנים לפעוטות, נדנדות, ספסלי ישיבה לצד רצועת דשא ועצי נוי. הפארק השני שהוקם בשכונה נמצא אף הוא בעמק חרוד, מאחורי בית החינוך "הכרמים". פארק זה כולל שלושה מתחמים ובהם מתקני אקסטרים לילדים, מתקנים לפעוטות ופינות ישיבה מוצללות להורים. פארק זה מוקף ברצועה רחבה וירוקה של דשא ועצי נוי.

בנוסף כחלק מתוכנית העובדה לשדרוג פארקים בעיר עברו לאחרונה שדרוג וריענון שני פארקים נוספים בעיר: הפארק ברחוב עמק דותן סמוך למרכז מליבו והפארק הסמוך למועדון הנוער. כמו כן הוחלפו משטחי הבטיחות ברחוב יצחק רבין לדשא סינטטי והותקנה הצללה בפארק שבמגדל הלבנון.

בתקופה הקרובה תסיים העירייה את עבודות השדרוג בגן השעשועים שברחוב שקמה ברעות וכן יתחילו העבודות בגן השעשועים שבמרכז המסחרי ברעות הנמצא כבר בשלבי תכנון סופי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות