חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

למען ילדי אקים במודיעין

 

למה הילדים עם הצרכים המיוחדים במודיעין צריכים להסגר בבית כיוון שלא מספיקים להגיע למרחב מוגן ב-60 שניות?  

 

בעקבות המלחמה שפרצה, הילדים עם הצרכים המיוחדים במודיעין שנמצאים במסגרות חוץ עירוניות , שנמצאים במסגרת החינוכית בימים רגילים  עד ה 15 לאוגוסט עם יום לימודים ארוך עד שעה 16:00,

הילדים מצאו את עצמם במצוקה, נותרים בביתהם ללא מסגרת , חשש של ההורים לשלוח אותם למרכז,.ומועדוניות של החצי השני של היום חלקם לא אושר להם פתיחה בגלל שלהוביל את הילדים למרחב מוגן , דרושים מספר דקות שעולה על 60 שניות פינוי על פי הנחיות פיקוד העורף.

כתוצאה מכך, בוטלו חלק מהמסגרות החיצוניות מחוץ לעיר, מאחר ובמהלך נסיעה, במידה ותשמע אזעקה לא אפשרי לבצע פינוי בטוח למרחב מוגן, ויחד עם זאת גם במסגרות לא ניתן להספיק לפנות את הילדים בגלל מגבלות אנשי הצוות הקיימים.

שחר מי- און, יו"ר סניף אקים יחד עם ההנהלה המקומית יזם בשיתוף מתנ"ס סחלבים והרכזת של הצרכים המיוחדים בן חן גזלה מיני מועדונית לילדים עם הצרכים המיוחדים, שמתקיימת במהלך השבוע במרכז אקים שבסחלבים במודיעין.

במסגרת המועדונית , ההורים מוזמנים להביא את ילדיהם בין השעות 8:00-13:00 להפעלות, כיף, פעילות חוויתית וזמן הפוגה.

המועדנונית מופעלת ע"י עשרות בני נוער מתנדב, הנמצאים בעיצומו של החופש הגדול ומגיעים לתרום מזמנם וממרצם עבור הילדים . במסגרת הפעילויות נערכות אומנים מקומיים ומפעילים בהתנדבות ,פעילויות יצירה, משחקים, וכו’.

בו זמנית נערך הסניף המקומי להפעלת הקייטנה המסורתית עם מעל 50 חניכים עם מוגבלות שכלית ומעל 70 טובי בני הנוער בעיר ל 10  כיף כו שמגיע לכולם שווים בין שווים

כל מי שמעוניין להצטרף ליוזמה מוזמן לפנות ל:מירי אלייתים רכזת הסניף 0508115675

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות