חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תושב העיר סגן אלוף דולב קידר נהרג בהתקלות על גדר המערכת

 

תושב העיר סגן אלוף דולב קידר נהרג הבוקר בארוע חדירת המחבלים בעוטף עזה. ראש העיר חיים ביבס: "מודיעין מרכינה ראשה". יו"ר איגוד העסקים דרור אטרי: "הקהילה העסקית משתתפת בצער המשפחה". ההלוויה, מחר יום ג’ בשעה 17.00 במודיעין

 

קצין צה"ל סגן אלוף דולב קידר ז"ל נהרג בהתקלות עם מחבלים בעזה סגן אלוף דולב קידר ז"ל,  תושב שכונת השבטים במודיעין ומפקד גדוד "גפן" בבה"ד 1. דולב, בן 38 הותיר אחריו את מיכל ו 3 ילדים.

הדבר ארע בעת התקרית היום בבוקר עת כ 10 אנשי חמאס לבושים במדי צה"ל, הגיחו ממנהרה שתחילתה בעומק רצועת עזה ומוצאה בין ארז לניר עם לא יותר מ 200 מ"ר מבתי הקיבוץ ו 400 מ"ר משדרות.

על פי התקשורת, תצפיתנים זיהו מס’ דמויות אבל זהותם לא היתה ברורה בגין התחפשותם לחיילי צה"ל. דולב נסע בג’יפ שעמד בראש כח שנשלח לברר האם הדמויות לבושות מדי צה"ל הם חיילים. הג’יפ בו נסע דולב ז"ל נפגע מאר פי ג’י שהמחבלים שיגרו וזאת בטרם הסתער עליהם יתר הכח ובסיוע חיל האויר החוליה חוסלה בקירבת פתח המנהרה אליו ניסו לחזור משהתגלו. 3 לוחמים נוספים שנסעו  יחד עם סגן אלוף דולב  קידר ז"ל נהרגו אף הם.

במהלך שידורי הטלוויזה התארח בין היתר באולפן ערוץ 2 מנכ"ל משרד הבטחון, שסיפר ותיאר את דמותו של סא"ל דולב ז"ל במילים חמות כאיש וכלוחם ללא חת, שידע בעבר התקלויות עם מחבלים ויכל להם. יהיה זכרו ברוך.

ראש העיר חיים ביבס העלה בדף הפייסבוק שלו דברים לזכרו: העיר מודיעין מכבים רעות מרכינה ראש ומשתתפת בצערה של משפחת קידר על נפילתו של תושב העיר סא״ל דולב קידר היום, במבצע צוק איתן. דולב קידר היה מפקד גדוד בבה״ד 1 שהתעקש להצטרף ולפקד על חייליו בלחימה המורכבת ומנע חדירה של חוליית מחבלים לאחד מיישובי הדרום. כולנו מחבקים ומחזקים את אשתו ושלושת ילדיו שלא יידעו עוד צער. ת.נ.צ.ב.  

יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה דרור אטרי: "הקהילה העסקית כולה כואבים את כאב המשפחה של בין עירנו סא"ל דולב קידר שנפל היום, במבצע צוק איתן. מפקד אמיץ אשר הנהיג את חייליו בלחימה כנגד אויבנו ובגופו מנע חדירה של חוליית מחבלים לאחד מיישובי הדרום. איגוד העסקים מודיעין שולח את תנחומנו למיכל אשתו ושתי ילדיו ילדיו ,שלא יידעו עוד צער, יהי זכרו ברוך."

דובר צה"ל הודיע כי הלוויתו של סא"ל דולב קידר תתקיים מחר יום ג’ בשעה 17.00 בחלקה הצבאית בבית העלמין במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות