חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מארחים במודיעין ילדים מעוטף עזה

 

עשרות ילדים מישובי עוטף רצועת עזה התארחו השבוע במחנה אומנויות במועדון המוביט בישפרו סנטר במודיעין ונהנו חינם משלל פעילויות  

 

המחנה שנערך בשבועיים האחרונים ( 6.7 עד ה-.7. 17). שילב סדנאות שירה,ריקוד, פיתוח קול וברייקדאנס. המחנה נערך במועדון המוב יט בהנהלת המפיק מוטי לסרי וניהלה אותו הודיה בן שימול. המארגנים ציינו : "שמחנו לקלוט במהלך השבוע את ילדי הדרום, הילדים שאירחנו יחד עם ילדי הקייטנה שהגיעו ממקומות שונים בארץ חוו ולמדו, עברו קיץ חלומי שעזר להם להתמודד עם המצב הביטחוני".

מוטי לסרי הוא בעל חברת הפקות ונסיון של שנים בהדרכות ילדים, כוכב הילדים "אין כמוטי" ומנהל מועדון המוב יט. הודיה בן-שימול - זמרת מקצועית שהופיעה בארץ ובחו"ל , בוגרת צוותי הבידור של רשת פתאל, מדריכה מוסמכת באירגון "תעשיידע" המעביר סדנאות שונות לכיתות א’ - י’ - הקניית ערכים חינוכיים לדור העתיד. במהלך המחנה התמודד הצוות מספר פעמים עם אזעקות.

הודיה בן שימול : "התמודדות עם אזעקה זה מצב מאוד מלחיץ, אך שמרנו על רוגע והעברנו לילדים את הזמן בצורה הטובה ביותר. היה חשוב שהילדים יחוו ויהנו מהחופש ולא יצטרכו לסבול בגלל האזעקות. " במהלך המחנה ביקרו משפחות הילדים מהדרום את ילדיהם והתארחו גם הם במחנה( הגיעו משפחות מאשדוד, נתיבות, עוטף רצועת עזה וכ"ו).

שרית לסרי מצוות המארגנים: "גם ההורים שלך ילדי הדרום הגיעו אלינו לביקור, זה היה מאוד מרגש לראות את האומץ של המשפחות והאמהות על אף המצב להגיע מהדרום אלינו למודיעין. על אף האזעקות עברנו יחד את המחנה כל האמהות בתמיכה בילדים ובמדריכים" .

במהלך המחנה ביקרו בו כוכבי גאליס, עומר דרור, דון לני גבאי מערוץ הילדים, ידידיה ויטל מהשמיניה ועוד אומנים שעל אף המצב הביטחוני - הגיעו לשמח את הילדים. המחנה פותח את שעריו גם בחודש אוגוסט , מוטי לסרי : " אנו מזמינים את ילדי הדרום להתארח במחנה שלנו, נקבל את כולם באהבה". חן חינגל, מורה מוינגייט לריקוד במחנה : "ההרגשה שאתה נותן ומקבל חזרה אהבה מהילדים לא ניתנת להסברה במילים. לדעת שחיזקנו את הילדים בתקופה הזו מספקת מעבר לכל דבר אחר שנעשה".

גלית דידי, אמא ל-3 ילדים מנתיבות : "הגענו למחנה מרחוק ולא התחרטנו, המדריכים קיבלו את הילדים בצורה נפלאה והעבירו איתם את השבועיים בצורה כיפית וחוויתית. הילדים שכחו לכמה שעות מהאזעקות ומהמצב הביטחוני ונהנו מכל רגע".

אריאל דידי, נתיבות בת 10 וחצי : "נהניתי מאוד מהסדנאות, אני מאוד אוהבת לשיר ועברתי סדנאות כיפיות. נהניתי לפגוש את כל השחקנים ולשכוח מכל האזעקות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות