חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פרשת החיסונים: הנהגת ההורים נערכת למאבק

 

בצל החשש הכבד לבריאות ילדי מודיעין ואוזלת היד המתמשכת של העירייה בנושא, החליטה הנהגת ההורים לצאת למאבק עד למתן חיסונים לכל הילדים. ההנהגה שוקלת מספר דרכים לחייב את משרד הבריאות לתת חיסונים: בג"צ, עתירה מנהלית ותלונה במשטרה. באפשרותכם להצטרף למחאה באימיל לנציב הקבילות לחוק הבריאות

 

בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בין נציגי הנהגת ההורים למחזיק תיק הבריאות, סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ, התברר כי משרד הבריאות אינו מעביר לעירייה נתונים על מתן חיסונים במודיעין כך שלא ידוע אם חוסנו ילדים בעיר בשנתיים האחרונות ואם כן כמה ובאיזה בתי ספר.

לאור אי הוודאות והדאגה מהתפרצות מגפות בקרב אוכלוסיית הילדים בעיר נערכת הנהגת ההורים למאבק. בפגישה הוחלט כי ראש מינהל החינוך יתבקש לפנות למנהלות ומנהלי בתי הספר על מנת לקבל נתונים על ביצוע החיסונים העובדה המצערת שמשרד הבריאות "מתמהמה" בהעברת הנתונים.

בהודעת סיכום הפגישה שהוציא יו"ר הנהגת ההורים העירונית, יוסי כץ, נכתב כי הנהגת ההורים מצפה ממערכת החינוך העירונית לגלות יותר מעורבות בנושא.

להנהגת ההורים נודע כי העירייה שוקלת לפתוח בהליך של עתירה מינהלית מול משרד הבריאות על אי קיום החוק לרפואה מונעת.

למעשה מצפה הנהגת ההורים לקבל עד לראשון לספטמבר תוכנית עבודה מסודרת של משרד הבריאות לחיסון ילדי מודיעין. ההנהגה מצפה מהעירייה להמשיך בהליך של עתירה מינהלית עד לבג"צ נגד משרד הבריאות כדי שיקיים את החוק ויחסן את ילדי מודיעין.

הוחלט כי חבר ההנהגה, עו"ד חגי אברהמי, ינסח בשם הנהגת ההורים התראה לפני בג"צ למשרד הבריאות. כמו כן שוקלת הנהגת ההורים אפשרות להגיש תלונה במשטרת מודיעין נגד הרופאה המחוזית על אי קיום החוק.

בנוסף הכריזה הנהגת ההורים כי אי מתן חיסונים ישפיע על פתיחת שנת הלימודים בעיר.

הורים המעונינים להצטרף למחאה מתבקשים לשלוח אימיל אל ד"ר קרני רובין, נציבת הקבילות לחוק ביטוח בריאות ממלכתי.

באימיל יש לציין כי ילדיכם לא קיבלו חיסון בבית הספר על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי התוספת השלישית הקובעת כי חובה על משרד הבריאות לחסן את התלמידים בתוכנית החיסונים שנקבעה על ידו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות