חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שני אלופים צעירים נוספים ממועדון הטניס אביחי צאלה

 

נטע תמיר ואופק עזיזה זכו במקומות הראשונים לגילאי 12 באליפות הטניס הארצית קיץ 1

 

מועדון הטניס אביחי צאלה שוב על מפת הטניס בישראל. בסוף השבוע האחרון נערכה תחרות הטניס הארצית "קיץ 1", שהמיקום שלה הועתק מאשקלון. בטורניר זכו נטע תמיר ואופק עזיזה במקומות הראשונים ביחידים לגילאי 12. נטע תמיר, אלופת הארץ בטניס לבנות בגילאי 12, גם זכתה יחד עם תמר שני  מתל אביב במקום השני בזוגות באותו טורניר, לאחר הפסד בגמר לדריה יבגנסקה טלי קרנסנופולסקי.  בגמר היחידים ניצחה תמיר את קרנסנופולסקי וזכתה במקום הראשון.

אופק עזיזה, שגם סיים במקום הראשון לגילאי 12, זכה במקום השני בזוגות יחד עם תומר וייס, שגם הוא מתאמן במועדון אביחי צאלה. תמר לנדאו ממועדון הטניס אביחי צאלה סיימה במקום השני לגילאי 14 באותו טורניר.

בליגות לבוגרים, שגם בהן משתתפים טניסאים וטניסאיות ממועדון אביחי צאלה, גם נרשמה הצלחה בסוף השבוע האחרון, כאשר קבוצת הגברים של המועדון העפילה לליגה הארצית.

את הקבוצה מייצגים המאמנים של המועדון אדם ביז’ו ודור יציב יחד עם שחקני העתיד הצעירים נועם קליפי ואביב ניסנבוים. בליגה לנשים הפסידו שתי השחקניות הצעירות של המועדון, נטע תמיר ותמר לנדאו לשתי שחקניות ממרכז הטניס יפו במשחק העלייה מהליגה הארצית לליגה הלאומית, זאת לאחר שהן סיימו ראשונות במחוז מרכז בליגה. חשוב לציין כי לנדאו, 14, ותמיר, 12, נחשבות לשחקניות הצעירות ביותר המשחקות בליגה, ותמיר אף הפגינה משחק מעולה נגד ענת שץ, בת 22.

בליגה ג’, שבה מייצגים את אביחי צאלה הטניסאים אור בר יהודה, שון רואמי ועודד בלסון, רשמו הטניסאים הצעירים ניצחון מרשים 0:3 על מועדון הטניס כפר סבא במשחק העלייה לליגה ב’. ראויה לציון עבודתו של המאמן לירן קרמניצר, שלקח ילדים חסרי ניסיון והצליח להעלות אותם לליגה ב’.

במקביל, בתחילת השבוע יצאה נטע תמיר עם שתי טניסאיות נוספות מנבחרת ישראל לגילאי 12, המדורגות ראשונות בארץ, יחד עם אביחי צאלה, שבשלוש השנים האחרונות משמש קפטן נבחרת ישראל בגילאי 12, לברשיה, איטליה, כדי להשתתף בתחרות הכנה לקראת אליפות אירופה. לאחר מכן ישתתפו תמיר וחברותיה באליפות אירופה בטניס לגילאי 12, שתתקיים בברקובניק, צ’כיה, על מגרשי חימר ומהווה את תחילת הדרך לחשיפה של נטע תמיר לטניס העולמי.

תמיר אמרה השבוע: "זו תקופה מרגשת מאוד וחוויה גדולה עבורי. אני מרגישה שהשתפרתי בתקופה אחרונה, ומאוד מרגש אותי הזכיות שלי בתחרות הארצית קיץ 1, שזה לא מובן מאליו, ממש כמו ההשתתפות שלי באליפות אירופה ובמחנה אימונים של המועדון שיתקיים בחו"ל".

אביחי צאלה: "אנו מטווים דרך לריכוז הילדים המוכשרים בגיל הצעיר וריכוזם בנבחרות של המועדון שמוגדרות כעתודה, תוך סימון המאמנים המוכשרים המתאימים לכל שלב של אימון של הילד. לאחרונה גדל משמעותית מספר הילדים, שמגיעים להתאמן אצלנו מתל אביב, יד רמב"ם, רמלה, רחובות, וירושלים, כי המועדון נחשב לאחד המובילים בארץ והשחקנים והשחקניות רוצים להיות חלק מהמועדון".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות