חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נציגי ציבור ממודיעין בבית חולים אסותא

 

במסגרת הפעילות לקידום בריאות התושבים קיימו ביום שישי האחרון נציגי העיר מודיעין נבחרים ופעילי ציבור סיור בבית חולים אסותא. בסיור ליווה את החברים פרופ’ שוקי שמר יו"ר מועצת המנהלים באסותא

 

פרופ’ שמר הציג בפני החברים מצגת על פעילות שירותי בית חולים אסותא וכמות האבחונים המתקיימים במרכז הרפואי שברמת החייל. הסיור התקיים מתוך מגמה ושאיפה לקדם בניה של מרכז רפואי מתקדם וטכנולוגי גם בתוך העיר מודיעין.
הגיעו לסיור: סגן ראש העיר, אילן בן סעדון, חברי המועצה אבי אלבז,  גבי אדרי, מירי ארד, יו"ר ארגמן כץ עוז, יו"ר עמותה למען הקשיש מיגל הרף, חבר מועצת הנוער עדי אלבום, מנכ"ל בית החולים פינו צרויה ודר’ יוסי וייס מנהל תכנון ארגון ובניה.

קצת רקע, בעבר התנהל ממאבק סמוי להקמת בית חולים כאן בעיר מודיעין. מי שזכתה בסופו של דבר שבתחום שיפוטה יקום בית חולים היא אשדוד, כאשר על ניצוח הבניה זכתה אסותא בע"מ. חתימה על כך נחתמה בין מדינת ישראל לבין אסותא באביב 2011.
חשוב לציין שעד סוף שנת 2008 הצליחו פקידים באוצר לסכל את החוק להקמת בית חולים באשדוד המונה כ- 200.000 תושבים. מה שממחיש את הקושי שעומד לנגד עיניהם של הפעילים כאן במודיעין לעשות כן. אילן בן סעדון:"כבר בעבר התרעתי על המתרחש בטרם, והקמת מרכז רפואי בעיר תקדם את הבריאות ואיכות החיים בעיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות