חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אזעקה שניה בעיר - ממשיכים בשיגרה

 

לראשונה חוו תושבי מודיעין פעמיים בלילה אחד טעם אזעקה ממש, אבל כמו כל יתר הרקטות שיורטו או נפלו בשטחים פתוחים, גם כאן הכל עבר בשלום ללא נפגעים. בעירייה מבקשים להקפיד על הנחיות פיקוד העורף

 

10 רקטות גראד שוגרו הערב מעט אחרי שעה 21.00 לאזור גוש דן רבתי, כשהפעם נכנסו  למפת האזעקות ישובים נוספים, כמו יהוד,  פתח תקווה והיכן שנוגע אלינו, גם מודיעין. חלק מהרקטות יורטו ויתרם נפלו בשטחים פתוחים ללא נפגעים ושגרמו נזק ברכוש. כלל במודיעין כמובן.

9 שעות לאחר מכן, לקראת 6 בבוקר נשמעה אזעקה נוספת. גם גם איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

רבים בעיר הו משוכנעים שמודיעין תהיה מחוץ למעגל האיומים בשל קרבתה הרבה לכפרים ערביים ובעצם היותה נושקת לקו הירוק ואולם השיגורים לשטחים, שם כך על פי הפרסומים, זוהו נפילות בבית לחם, חברון, ליד רמאללה ואף בשכונה ערבית ממזרח לעיר, מחקו הנחה זו, והעיר לראשונה חשה את מה שחשים בדרום עשרות שנים ובגוש דן בסבב האחרון.

כל תושבים עימם שוחחנו, סיפרו על החוויה הלא נעימה שכללה בומים באוויר. יותר מאוחר התברר שמדובר כאמור ביירוטים או נפילה בשטחים מרוחקים. יש לציין שלא מעט מהמתגוררים בשכונות המערביות  ושחזיתם פונה מערבה, עוקבים בדריכות אחר כל אזעקה בגוש דן וממרפסת ביתם הם אף צופים ביירוטים מעל תל אביב ופרבריה.

עתה כך יש להניח, גם בעיר העתיד יכנסו לכוננות אזעקות, אם כי בשלב זה, כך על פי הודעת העיריה,  אין שום שינוי בהנחיות ועל התושבים להקפיד על הנחיות פיקוד העורף.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות