חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

זוכרים את נעמי שמר בשיר ובזמר

 

המופע האחרון של מועדון הזמר ’עונות השנה’, שהתקיים בקניון עזריאלי מודיעין, הוקדש לנעמי שמר, שיריה והסיפורים מאחורי השירים, במלאת עשר שנים למותה

 

מועדון הזמר 'עונות השנה' הקדיש את המופע המוצלח האחרון שלו, שנערך באולם 'על הבמה' שבקניון עזריאלי מודיעין, בשם: "סימני דרך", לנעמי שמר, שיריה והסיפורים שמאחורי השירים. זאת במלאת עשר שנים למותה של נעמי שמר.

קהל של עשרות אנשים ונשים מילא את האולם, ונהנה מהביצועים המרהיבים של חיים ברליאה, בן ארגמן, בת עמי רוזנצוויג, מאיר בן דרור וספיר אלמגור לשיריה של אחת היוצרות המוכשרות של הזמר העברי לדורותיו.

המופע הבא של מועדון הזמר 'עונות השנה' יתקיים במוצ"ש 9.8, באולם על הבמה שבקניון עזריאלי מודיעין.

הזמרת ספיר אלמגור ממודיעין, שריגשה במופע של מועדון 'עונות השנה' בביצוע מרטיט לבבות של "ירושלים של זהב", תשתתף בשתי הופעות של מחזמר, המבוסס על שיריו של הזמר והיוצר בועז שרעבי, שיועלה על ידי ספיר יחד עם חבריה ללימודים בבית ספר למשחק ענת ברזילי גם באולם צוותא הידוע בתל אביב. יחד עם אלמגור משתתף במחזמר חברה החדשה, איתי קורח, שהצטלם איתה בסיום המופע של מועדון הזמר במוצ"ש.

והזמר מאיר בן דרור, שגם הפליא באותו מופע בביצועים מרהיבים לשיריה המפורסמים של נעמי שמר, סיים לאחורנה את לימודיו במזמור, בית הספר למוזיקה שבגבעת וושינגטון. בן דרור גם הופיע במופע הסיום של בית הספר למוזיקה שבו למד שלוש שנים.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות