חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תומכים בדרום מרחוק - המסע ליד מרדכי בוטל

 

כל האירועים שהיו אמורים להתקיים במודיעין בסוף השבוע בוטלו. תלמידי התיכון ארזו אוכל לדרום  

 

אחרי שהרקטות של חמאס הגיעו לגוש דן ולירושלים אפשר להבין שרוב המדינה נמצאת בטווח הירי ושסוללות כיפת ברזל, כמו זו במודיעין, אמורות להגן עלינו מפניהן, ועד כה (ואם אפשר שימשיך כך) עושות את עבודתן נאמנה.

כשחצי המדינה חזית, הקמפיינים להזדהות עם הדרום נדחקים קצת הצדה. היוזמה לקיים שיירה של הזדהות עם הדרום, שהייתה אמורה להסתיים ביד מרדכי, בוטלה ביום חמישי. ליוזמה היו אמורים להצטרף גם אנשי מודיעין. אבל כעת עדיף להיות בתוך הקהילות.

באין יכולת לנסוע לדרום הפכו החיילים בסוללת כיפת ברזל בעיר ליקיריה. תלמידי תיכון עירוני א’ הכינו חבילות ואליהם הצטרפו חברי תנועות הנוער במודיעין.

אמנם עד כה האזעקות לא נשמעו בעיר ובסביבה, אך בכל זאת אירועי נוער ותרבות במודיעין בוטלו בסוף השבוע. בהם גם סיור אורות הכרך שהיה מסע בתוך העיר והמפגש של האומנית האקולוגית שי זכאי שתוכנן ליום שני בפארק ענבה.

מי שלא נכנעו למצב החירום הם עשרות קונים וכמה חקלאים שנפגשו ביום רביעי בערב ברחבת הקניון במודיעין. חקלאי אחד נעדר בשל גיוסו בצו 8, אבל זה לא הפריע לחבריו ולקונים שרכשו עגבניות במחיר מוזל.

גם מדוברות העיריה התקבלה הודעה על ביטולי ארועים: בשל ההסלמה ברצועת עזה והרחבת טווח ירי הטילים הודיעה עיריית מודיעין מכבים רעות על ביטול אירועי הקיץ בימים רביעי, חמישי ושבת. לרבות יריד חוצות ענבה, מופע לילות ענבה, האירוע השכונתי ברעות ופעילות מתחם מודיעין וויליג’

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות