חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נציגות לכנס מיזם ההתנדבות במעלה החמישה

 

התנדבות זה בדנ"א של תושבי מודיעין מכבים רעות....

 

נציגי העיר העוסקים בהתנדבות ובראשם סגן ראש העיר אילן בן סעדון, חברת המועצה  מירי ארד ועוד... השתתפו ביום ב’ האחרון בכנס במעלה החמישה.

הכנס התקיים במעלה החמישה ויועד לכלל הנציגים משלושת המגזרים, לאנשים המעוניינים להשפיע על עתיד ההתנדבות בישראל, ולמתנדבים בישראל העוסקים בהתנדבות. הכנס כלל דברי ברכה של השר לשירותים החברתיים מאיר כהן, הצגת מיזם ההתנדבות, הרצאות על ’התנדבות בישראל’ וקיום שולחנות השפעה.

המיזם שהוצג בכנס נועד על מנת להנחיל התנדבות כאורח חיים, להרחיב את ההתנדבות בקרב כלל  אזרחים והאזרחיות במדינת ישראל. המיזם הינו מיסודם של ממשלת ישראל וג’וינט ישראל, בשותפות עם ארגונים חברתיים ושותפים נוספים לקידום ההתנדבות בחברה הישראלית.  המיזם פועל במטרה להרחיב את המודעות, האיכות, הכמות, ההשפעה והנגישות של ההתנדבות הבין מגזרית בישראל, באמצעות חיזוק ופיתוח תשתיות התנדבות ברות קיימא.

חדשנותו ויחודיותו של המיזם, היא ביצירת שיתוף פעולה בין מגזרי, אשר יתמקד בחיזוק ופיתוח התשתיות התומכות בהתנדבות בישראל וזאת ע"י כך שיאפשר פתיחת מרחבי חשיבה ופעולה חדשים, ימנף תהליכים קיימים בכל אחד מהמגזרים, יחזק ערכים מוספים הקיימים בכל אחד מהמגזרים ויאפשר הכלת מעגלים רחבים יותר בחברה הישראלית בעולם ההתנדבות. 
הנושאים שנדונו בכנס: העלאת מודעות וטכנולוגיה, חיזוק ופיתוח תשתיות בשטח, הכשרה והתמקצעות, התנדבות בעולם העבודה, מדידה ידע ומחקר ושימוש בחקיקה על מנת להסדיר את המונח " התנדבות" תוך התמקדות בזכויות והחובות הן של המתנדבים והן של הארגונים הקולטים מתנדבים.
אילן בן סעדון: "העיר מודיעין מכבים רעות הינה מודל לחיקוי לערים אחרות בכול הנוגע להתנדבות. העיר מודיעין כבר נאמר עליה- ’התנדבות בלי הפסקה’."
מירי ארד חברת המועצה ומחזיקת תיק מתנדבים: " בכוונתי לקדם הכשרה והתמקצעות לתושבים המעוניינים לעסוק בניהול והפעלת מתנדבים. נעניק את ההדרכה, הידע, כלים ומיומנויות עבודה עם מתנדבים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות