חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מסיבת פתיחת הקיץ במודיעין וויליג’

 

בני נוער רבים יצאו לחופשת הקיץ בשבוע שעבר וכבר ביום חמישי האחרון התקיימה מסיבת פתיחת הקיץ במודיעין וויליג’- מתחם הקיץ של הנוער בעיר

 

בליל חמישי  הגיעו למתחם כ1,000 בני נוער לחגוג במסיבה זוהרת עם d.j riot & d.j mr.black שהקפיצו את הרחבה. מעבר למוזיקה הטובה, נהנו בני הנוער גם מצבעי גוף זוהרים, צלם מגנטים, ארטיקים, שרשראות וסטיקלייטים שחולקו. בנוסף נהנו בני הנוער גם ממגרשי ספורט מוארים, פינות מולטימדיה ומשחקים, פינות ישיבה ואטרקציות נוספות הנמצאות במתחם הוויליג’.

המתחם פעול לאורך כל חופשת הקיץ בימים א’, ג’ וה’. בני הנוער מגיעים לוויליג’ בעזרת  "אוטובוס הטרמפים" אשר עוברים בכל רחבי העיר בין השעות 21:20 - 02:30  ואספים את בני הנוער ללא עלות. המתחם מיועד לבוגרי כיתות ט’ ומעלה, כאשר במקביל פועלים מועדוני הנוער בעמק דותן והגג האדום עבור הגילאים הנמוכים יותר.

המסיבה ביום חמישי היתה רק בעיטת הפתיחה לשלל אירועי הקיץ של מחלקת הנוער והצעירים עמותת סחלבים עבור בני הנוער בעיר. ב24.7.14 יתקיים אירוע המרכזי של הוויליג’: מופע המוזיקה של כוכבי הבמה המשלב להקות מוזיקה מקומיות עם הזמר מוקי.

פותחים את הקיץ

 

חבר המועצה ומחזיק תיק צעירים ונוער, אלעד שמעונוביץ: "פעילות מתחם הוויליג’ וההסעות חינם מושכים את בני הנוער מהפארקים והמרחבים הציבוריים ברחבי העיר ומרכזים אותם במתחם מסודר, רחוק יחסית מבתי התושבים, עם מדריכים ואנשי מקצוע המייצרים פעילות מהנה וערכית עבורם. מגיע יישר כוח גדול לכל עובדי המחלקת הנוער והצעירים על העבודה הקשה מסביב לשעון לאורך הקיץ ואני קורא להורים לעודד את הילדים להגיע לכאן וליהנות מהפעילות  "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות