חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

בית הספר של החופש הגדול מודיעין

 

ביום שלישי, השבוע יצא לדרך המיזם החדש של משרד החינוך, ”בית הספר של החופש הגדול”.

 

3059 תלמידי כיתות א' ו-ב'  במודיעין מכבים רעות נרשמו ל"בית הספר של החופש הגדול". מספר זה מהווה כ-80% מכלל התלמידים הלומדים בכיתות אלה. בעירייה ציינו השבוע כי מניתוח נתוני הרישום עולה כי כיתות "בתי הספר של החופש הגדול" יפעלו בכל בית ספר בעיר כאשר את פני התלמידים יקבלו מורים מבתי הספר שהתגייסו במיוחד לתוכנית. עוד נמסר כי בין עשרות הכיתות שיפעלו בקיץ יהיו גם ארבע כיתות חינוך מיוחד.

סדר היום ב"בית הספר של החופש הגדול" ייפתח ב"מפגש בוקר" במהלכו ישוחחו התלמידים עם המורים והמדריכים על נושאים שונים, אקטואליה, ספרים שקראו ועוד.

בנו סף, במהלך הקיץ יתקיימו שני ימי שיא ארציים האחד בסימן "קשר משפחתי": פעילות משולבת להורים ולילדים שתתקיים ב 20.7 בשעות אחה"צ ופעילות משותפת לתלמידי כיתות א'-ב' ולתנועות הנוער בסימן: "מעורבות חברתית מסביב לשעון" שתתקיים כפעילות מסכמת ב21.7 בשעות הבוקר.

מידי שבוע יתקיים בבית הספר יום שיא בית ספרי. ימים אלו יותאמו ליעדים של מערכת החינוך העירונית ויעסקו בנושאים הבאים: שעשועי מדע - לקידום המדעים והטכנולוגיה,  אמנויות - פעילויות התנסותיות וחווייתיות בתחומי האמנות השונים, חזרה לטבע- בריאות וסביבה.

במהלך היום ,עם צוותי ההוראה וההדרכה , תתקיימנה פעילויות/סדנאות בנושאים הבאים: "מודיעין דרך דעת למקום", העמקת הזהות היהודית ישראלית, עידוד הקריאה וחיזוקה, טיפוח ופיתוח החשיבה - משחקי חשיבה, המשפחה. כמו כן ישולבו פעילויות כגון: סדנאות משחק, פעילויות ספורט, כתיבה יוצרת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות