חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אקים מודיעין מארח את אקים ישראל

 

סניף אקים מודיעין מכבים-רעות ארח את כינוס האסיפה הכללית הארצית של אקים ישראל לשנת 2014  

 

סניף אקים מודיעין מכבים-רעות ארח בשבוע שעבר את האסיפה הכללית השנתית של אקים ישראל לשנת 2014, במתנ"ס סחלבים בעיר. המתנ"ס שנחנך בשנה האחרונה, משמש בית לסניף אקים ולפעילויותיה עבור אנשים עם מוגבלות שכלית.

כנהוג באקים, פתח את הכנס יו"ר הסניף המארח, שחר מי און, חבר מועצת העיר. מי און הציג מול מאות המשתתפים את שלל פעילויות הסניףעבור ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית בעיר. בדבריו ציין ש"בזכות פרויקטים רבים שעשינו למען ילדים ומשפחות למדתי מה זה לחיות עם לב פתוח, לאהוב ולשמוח בכל רגע קטן".

מי און הודה להנהלת הסניף, למשפחות אקים מודיעין מכבים רעות, לחברי הסניף, לבני נוער ולמתנדבים שנרתמים יום יום גם למען רגעים הקטנים. וכן ליושב ראש אקים ישראל האלוף (במיל’) עמי איילון, מנכ"לית אקים סיגל פרץ יהלומי, מר שלמה פסי מ"מ ראש העיר וסגן ראש העיר, אנשי עיריית מודיעין, מתנ"ס סחלבים, וכןלראש העיר מר חיים ביבס"שנותן רוח גבית ואמיצה לכל פנייה שקשורה לאנשים עם צרכים מיוחדים".

האסיפה הכללית השנתית של אקים ישראל מתקיימת מידי שנה בעיר אחרת ובמהלכה מוענקים תעודות הצטיינות לעובדים ולמתנדבים, חברי ציר העמותה מאשרים את הדו"ח הכספי והמילולי של העמותה לשנה הקודמת וכן מקבלים חברים חדשים לוועדות השונות של הארגון.

השנה נבחרה העיר מודיעין לקיום הכנס מכיוון שבשנה האחרונה הייתה מודיעין חלוצה בהקמת מתנ"ס ייחודי - מתנ"ס סחלבים הפועל להכללת ילדים ובוגרים עם מוגבלות בתוכו כאגף בתוך מתנ"ס. בחלק האומנותי הועלה מופע מוסיקלי משותף של בני הנוער "החברי הטובים" בשילוב חניכי אקים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות