חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

החשמל חזר לקרוואן של עזר מודיעין

 

מערכת החשמל חזרה לפעול בקרוואנים של עמותת "עזר מודיעין" בזכות עובדי אזור רמלה-לוד של חברת החשמל שביצעו בהתנדבות את התיקונים

 

עובדי חברת החשמל מאזור רמלה לוד, בראשות אילן סוויסה, התארגנו והתנדבו לבצע עבודות חשמל בקרוואן של עמותת עזר מודיעין הממוקם באתר הקרוואנים בכניסה לעיר. העובדים ביצעו בהתנדבות, בשעות אחר הצהרים והערב, עבודות לשיקום מערכת החשמל הקורסת והלא בטיחותית של המבנה.

הקשר עם העמותה החל בעקבות פנייתו של מתנדב העמותה, קובי יהב מחברת החשמל, לעובדי האזור בבקשה לסייע לשיפור מערכת החשמל והבטיחות בחשמל בקרוואן.

נזכיר כי בשנה החולפת מערכת החשמל הרעועה בקרוואן פגעה קשות בהיקפי המזון שניתן לאחסן ולספק לנזקקים. לא פעם נאלצה העמותה לזרוק מזון לפח בעקבות ’קפיצות הפקק’ שגרמו להפסקת פעילות המקררים.

כאמור עובדי חברת החשמל דאגו להחליף שקעים ומפסקים שבורים, החלפת הלוח הראשי ותיקון בעיות בטיחותיות.

"התנדבותכם האצילה היא מלאכת קודש", אמר יו"ר העמותה הרב סגל, "הפעילות ההתנדבותית של עובדי חברת החשמל מעוררת הערכה וכבוד. בזכותכם הצלחנו להרחיב ולהגדיל את היקף הסיוע שלנו למען המשפחות הנזקקות. הנתיך כבר אינו קופץ כל שעה-שעתיים, התקנתם עוד שקעים ובעקבות זאת התאפשר לנו להוסיף עוד מקררים לאחסון מזון לנזקקים. עשיתם מלאכת קודש ממש".

מנהל אזור רמלה-לוד, פרדי שרון שהוזמן למקום על ידי הרב סגל, ציין לשבח את הפעילות הקהילתית של עובדי האזור: "העובדים מחוברים ופועלים למען הקהילה ועוסקים בפעילויות התנדבותיות רבות. עובד שתורם ומתנדב למען הקהילה והזולת הוא גם עובד איכותי וחיוני בכל מערכת".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות