חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

יוצאים לחופש!

 

שנת הלימודים תשע”א מסתיימת בימים אלו ומפנה מקום לחופשת הקיץ עבור כ-26,400 תלמידי בתי הספר ברחבי העיר

 

 לפני כשבועיים ביום שישי 20.6.2014 סיימו כ-9,500 תלמידי החטיבות העליונות את לימודיהם בהם כ-1350 תלמידי כיתות י"ב שזו הייתה שנתם האחרונה בבית הספר.

וביום שלישי סיימו את הלימודים כ-11,600 תלמידי בתי הספר היסודיים בהם כ-2,100 תלמידי כיתות א' שסיימו את שנת הלימודים הראשונה שלהם, וכ-5,200 ילדי הגנים העירוניים.

בני הנוער היוצאים לחופשה יזכו השנה לשורה ארוכה של אירועים ופעילויות עליהם שקדו בחודשים האחרונים עיריית מודיעין, מכבים-רעות ויחידת הנוער של עמותת סחלבים.

חלק מהאירועים מיועדים לבני הנוער בלבד, וחלקם פתוחים לכלל תושבי העיר. אירוע פתיחת הקיץ לבני הנוער יתקיים ביום חמישי 3.7.14 - מסיבת ענק לפתיחת הקיץ  - מסיבה זוהרת עם אמן מרכזי, סט DJ'S מקומיים, גימיקים זוהרים.

באותו היום יתקיים גם אירוע הפתיחה של יריד חוצות ענבה, מעין, "תרבות יום ה' לכל המשפחה", באירועים הללו יתקיימו מידי שבוע מופעים כאשר את הקיץ תפתח אלילת הקטנטנים "מיקי", ובהמשך הערב יופיע הזמר רון שובל שיארח את חברו לתכנית הריאליטי "גול סטאר" תום קשתי.

בהמשך השבוע ביום שישי יתקיים "כנס המתגייסים" השנתי בבריכה העירונית כאשר בליל שישי תתקיים לבני הנוער הקרנת משחק רבע הגמר בין ברזיל לקולומביה במסגרת פעילויות הלילה של הזולה בסמוך לקניון עזריאלי מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות