חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חוויה ישראלית במודיעין

 

30 צעירים יהודים מאוסטרליה הגיעו להתארח בבתי התושבים בעיר בסוף השבוע האחרון במסגרת פרויקט "החוויה הישראלית".

 

30 צעירים יהודים מאוסטרליה הגיעו להתארח בבתי התושבים בעיר בסוף השבוע האחרון במסגרת פרויקט "החוויה הישראלית". ועדת התיירות בראשות חבר המועצה שמעון גואטה בחרה לקדם את הפרויקט לראשונה בעיר וביום שיש בבוקר הגיעה המשלחת המונה כ- 30 צעירים, בנים ובנות בגילאי 19-18.

עם הגעתם לעיר  קיבלו חברי המשלחת סיור מודרך בעיר על ידי חברי המועצה שמעון גואטה ואלעד שמעונוביץ, הסיור חולק לשתי חלקים, מודיעין הישנה ומודיעין החדשה כאשר במודיעין הישנה נחשפו חברי המשלחת למורשת החשמונאים וערכו סיור בגבעת הברושים. בנוסף ביקורו בגבעת שרון שם קיבלו תצפית על העיר והסבר על פיתוחה העתידי של העיר, משם יצאו באוטובוס לפארק ענבה ולאתרים נוספים בעיר.

ביום שישי בצהריים בילו חברי המשלחת בליין מסיבת הצהריים של מחלקת הצעירים בסחלבים בשיתוף עם היקותיאלי. וכמו כן ערכו סיור במקומות הבילוי התרבות והפנאי בעיר. לאחר מכן פגשו חברי המשלחת את המשפחות המארחות ונהנו מסוף שבוע בחברתם. הביקור במודיעין מכבים רעות מסכם עבור חברי המשלחת ביקור של שולשה חודשים חווייתיים בארץ וזאת מפני שלאחר האירוח בעיר נסעו חברי המשלחת בחזרה לאוסטרליה. 

חבר המועצה ומחזיק תיק שימור אתרים ותיירות, שמעון גואטה: "ברצוני להודות למשפחות המארחות שפתחו את ביתם ובכך הפכו לשגרירי כבוד של מודיעין מכבים רעות. קיבלנו פידבק מצוין מחברי המשלחת שקיבלו אירוח חם ומפנק מתושבי העיר, הפרויקט היה מוצלח והיענות  לאירוח הייתה גבוהה. לאור ההצלחה נפעל לקידום אירוח משלחות עם "החוויה הישראלית"

ובכך נשיג את המטרה: לחשוף ככל שניתן את מודיעין מכבים רעות בקהילות היהודיות בתפוצות  כיעד תיירותי שחובה לבקר בו בישראל."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות