חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ארועי הקיץ יוצאים לדרך

 

החופש הגדול כבר עוד רגע כאן ואיתו פותחת העיריה את אירועי קיץ 2014. העירייה תכננה לתושבי העיר פעילויות מגוונות לחושפת הקיץ

 

החופש הגדול כבר עוד רגע כאן ואיתו פותחת העיריה את אירועי קיץ 2014. העירייה תכננה לתושבי העיר פעילויות מגוונות לחושפת הקיץ וכבר מיום שלישי הקרוב (1.7.14) ניתן יהיה ליהנות מ"פארק קולנוע" - הקרנת סרטים על מסך ענק בפארק ענבה.

גולת הכותרת של אירועי הקיץ של העירייה יהיה "יריד חוצות ענבה", הפנינג ענק לכל המשפחה שיתקיים בכל יום חמישי. במסגרת ירידי חוצות ענבה הללו יתקיימו מידי שבוע מופעים, סדנאות יצירה, מגוון דוכנים, אמני רחוב, דמויות שטח, מתנפחים, מייצגים והפתעות נוספות כאשר ביריד ישולבו הופעות של אמנים רבים בהם "טוויגי", "עינבלי-בא לי", "להקת טררם", "להקת גאיה", "חני נחמיאס" "רינת גבאי ועוד.

היריד הראשון של הקיץ שייפתח ביום חמישי 3.7 יפגיש את ילדי העיר עם כוכבת הילדים "מיקי", במופע בידור מוזיקלי סוחף ומרהיב, המשלב שירה וקטעי בידור. מיד אחריה יתקיים המופע  "לילה משגע" בהשתתפות הזמר, רון שובל, כוכב התוכנית גולדסטאר בו הוא משלב את להיטיו הקצביים לצד הבלדות המרגשות מכל הזמנים, בהם גם "זה לא נורמאלי" ו"מסובבת אותי" המופע בליווי חמישה נגנים מהשורה הראשונה ומיועד לכל המשפחה. במופע זה מארח רון שובל את טום קשתי כוכב גולדסטאר שיבצע איתו מספר שירים. הכניסה חופשית והציבור מוזמן להגיע.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות אלעד שמעונוביץ: "יריד חוצות ענבה הוא החידוש של הקיץ הקרוב בעיר. בכל יום חמישי יתקיים אירוע צבעוני וססגוני במרכז העיר עם דוכנים, אמני רחוב והופעות לכל המשפחה באווירת קיץ וסוף שבוע כיפית. חלק מהתעוררות העיר ויצירת אירועים לתושבים הם ירידים מושכי קהל שמסתובב בעיר, קונה ומבלה באופן קבוע בכל יום חמישי."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות