חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גיליון חדש של כתב העת הספרותי ”שבילים” נחנך באירוע מרשים של בית הסופר מודיעין

 

באירוע, שנערך בסימן "שבילי חלום ומציאות - מחווה לסופר", השתתפו עשרות תושבים והושקו ספרים חדשים של סופרים ומשוררים החברים בבית הסופר מודיעין והסביבה   

 

לקראת חודש הקריאה העברי, ערך בית הסופר מודיעין אירוע חגיגי בספרייה המרכזית מודיעין בסימן ’שבילי חלום ומציאות - מחוה לסופר", שבו הושק הגיליון ה-12 של "שבילים" - כתב העת הספרותי שמוציא לאור בית הסופר מודיעין וזוכה להערכה רבה בקרב אנשי ספרות, אקדמיה ומחקר ספרותי בישראל.

את האירוע הנחה יהודה עצבה, והופיעו בו מקהלת קולות מודיעין בניצוחו המוזיקלי של זאב אולמן, והזמר חיים ברליאה עם בת עמי רוזנצוויג ממועדון הזמר ’עונות השנה’. במסגרת האירוע הוצגה תערוכת שירים וציורים בנושא: "חלום ומציאות", שאותה אוצרת עליזה כרמוש.

כמו כן, הושקו באירוע ספריהם של ד"ר ליאת בן דוד, המשוררת מיכל סנונית, אביבה תומר ופנחס ענברי, המשורר דוד ברבי ותומר אברהם ונונו. באירוע היו גם משתתפי הגיליון החדש של כתב העת הספרותי "שבילים", יו"ר בית הסופר מודיעין ד"ר רחלי אברהם-איתן, מחזיק תיק התרבות בעיריית מודיעין חבר המועצה אלעד שמעונוביץ’, סגן ראש העיר אילן בן סעדון, ומנהלת רשת הספריות בעיריית מודיעין אווה רוכמן.

אילן בן סעדון פירגן ליו"ר בית הסופר מודיעין, ד"ר רחלי אברהם-איתן, לבית הסופר מודיעין והסביבה ולסופרים ולמשוררים ממודיעין. בן סעדון: "מה שמאפיין את מודיעין זה הפרגון בין האנשים והתושבים. תמשיכו לעשות ערבים כאלה ולתת את הבמה לסופרים, משוררים ואמנים מקומיים מהעיר".

אלעד שמעונוביץ’ גם החמיא לד"ר אברהם-איתן על פעילותה הברוכה למען המשוררים והסופרים במודיעין, ואמר: "כיף גדול להיות פה. אני מאחל שיהיה לכולנו קיץ מוצלח עם הרבה פעילויות תרבות".  

מנהלת מחלקת הספריות, אווה רוכמן, סיפרה שכיום פועלות במודיעין 31 ספריות, וכי מודיעין היא העיר היחידה בישראל שהעירייה מפעילה בה ספריות בבתי הספר. היא גם הודתה לספרניות העובדות בספריות השונות בעיר, ובראשון לספרנית תמי לדרמן ירבלום ארבל.

ד"ר רחלי אברהם-איתן הודתה לכל מתנדבי ומתנדבות בית הסופר מודיעין, ואמרה: "אנו רוצים להמשיך את המסורת של כתב העת ’שבילים, שנחשב כיום לנדיר בישראל. אתם יכולים לעזור לנו באמצעות רכישת גיליונות של ’שבילים’". מאוד משמח לראות שבמגוון היצירות ב’שבילים’ יש הרבה יצירות על מודיעין".

בהמשך האירוע הקריאו מיצירותיהם המשוררת מיכל סנונית, ד"ר ליאת בן דוד, אביבה תומר ופנחס ענברי, המשורר דוד ברבי ותומר אברהם ונונו, ומשוררים ומשוררות נוספים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות