חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נטע תמיר ממודיעין אלופת ישראל בטניס לגילאי 12

 

הטניסאית נטע תמיר ממועדון הטניס אביחי צאלה מדורגת ראשונה בארץ בזכות ניצחון 6:1 ו-6:3 על ענת לקוס בגמר אליפות ישראל לבנות בגילאי 12   

 

הטניסאית הצעירה נטע תמיר ממודיעין, הנחשבת לאחת הטניסאיות המוכשרות בישראל, זכתה לאחרונה באליפות ישראל לגילאי 12. זאת לאחר ניצחון 6:1 ו-6:3 במשחק הגמר נגד המדורגת ראשונה עד לאותו הרגע - ענת לקוס. לאורך כל האליפות הפגינה תמיר שליטה מלאה, ועד למשחק הגמר היא לא הפסידה אף מערכה. עד למשחק הגמר הפסידה תמיר ללקוס מספר פעמים, בעיקר במשחקי הגמר.   

השנה האחרונה היתה מעולה עבור תמיר: היא זכתה באליפות ישראל בטניס לגילאי 12. באליפות הטניס הארצית שנערכה בפסח האחרון ברמת השרון לגילאי 12 בנות ובנים היא זכתה יחד עם מיכל שריג במקום הראשון בזוגות, וביחידים היא זכתה במקום השני לאחר הפסד לענת לקוס. בסבב WAT שנערך באקדמיה לטניס בתל אביב היא זכתה במקום השני לאחר הפסד בגמר לטלי קרסנפולסקי, שאותה ניצחה בחצי גמר האליפות הארצית שנערך בחג פורים האחרון.

בין לבין היא לא מפסיקה לשחק כמעט מדי שבת במשחקי הליגה השונים. כאמור, נוסף לשמה התואר המחייב: "אלופת ישראל". על מנת להגיע להישגים מרשימים כאלה, תמיר מקפידה על משטר אימונים, הכולל 15 שעות אימונים בשבוע, לא כולל הזמן שהיא מקדישה לתחרויות בשבתות ובחגים.

תמיר: "בשביל שיהיה לי יותר זמן לאימונים ולתחרויות, אני צריכה לוותר על הרבה דברים כמו: טיולים בחגים עם כל המשפחה. גם למפגשים החברתיים של הכיתה אני כמעט לא יכולה להגיע, כי יש לי אימון כמעט מדי יום, אבל זאת הבחירה שלי ואני שלמה איתה".

תמיר מודה למאמניה בנבחרת מועדון הטניס, ובמיוחד לאביחי צאלה. תמיר: "בעזרת המאמנים בנבחרת וכמובן בעזרת עצמי עשיתי את ההתקדמות הענקית שלי, כולל אימוני כושר. המאמנים לימדו אותי, והייתי פתוחה ללמוד וגם להתמיד בלמידה. אני מתאמנת הרבה אימונים אישיים עם אביחי צאלה, ובזכות כל אימון היכולות שלי משתפרות. כל מאמן יכול לתרום לי משהו ממנו, וכך יוצא שאני מקבלת המון מכל מאמן".

אביחי צאלה אמר: "נטע עשתה מהפכה עברה כברת דרך ארוכה בפרק זמן של קצת יותר משנה. היא ההוכחה לכך שבגיל הצעיר יש לילדים עוד הרבה לעבור בטניס, והמתכון הוא נחישות והתמדה. אנו מקווים במועדון שקו העלייה של נטע שממשיך בשנים הקרובות יימשך עד שהיא תייצג את ישראל בנבחרות השונות וגם בבוגרות".

במשחקים נוספים שנערכו לאחרונה זכו שחקנים נוספים מהנבחרת של אביחי צאלה במקומות הראשונים בארץ: באליפות ישראל בטניס לבנים בגילאי 12 זכו אופק עזיזה במקום השישי ותומר וייס במקום התשיעי, באליפות ישראל לבנים בגילאי 14 שנערכה ברמת השרון זכו נועם כליפי במקום השישי ואפיק אביטן במקום התשיעי. באליפות ישראל לבנות בגילאי 14 שנערכה גם בחיפה זכתה תמר לנדאו במקום התשיעי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות