חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בקרוב מעלית בפארק ענבה

 

העבודות להקמת המעלית בפארק ענבה יוצאות לדרך השבוע וזוהי בשורה של ממש, להפיכתו של הפארק לפארק נגיש יותר. הצורך להקמתה של המעלית בפארק,עלה לאור השיפועים הטופוגרפיים המאפיינים את הכניסות לפארק, אשר מקשים על אנשים עם מוגבלויות פיזיות

 

 העבודות להקמת המעלית בפארק ענבה יוצאות לדרך השבוע וזוהי בשורה של ממש, להפיכתו של הפארק לפארק נגיש יותר. הצורך להקמתה של המעלית בפארק,עלה לאור השיפועים הטופוגרפיים המאפיינים את הכניסות לפארק, אשר מקשים על אנשים עם מוגבלויות פיזיות וכן, על משפחות עם עגלות. לצורך תכנון המעלית וקביעת מיקומה, נעשה שיתוף פעולה מלא עם פורום הנגישות העירוני בו חברים נציגי קהילה נגישה בעיר. לאחר סיור מקצועי בפארק יחד עם חברי הפורום ונציגי העירייה, הוחלט שמיקומה של המעלית יהיה באזור הכניסה הצפון-מערבית לפארק דרך הגשר הנופי בכיכר התחבורה, מול חניון הרכבת ברחוב עמק זבולון. המעלית תוריד את באי הפארק הישר לשביל המרכזי ממנו ניתן להתנייד בקלות.

היקף ההשקעה בעבודות מוערך בכמיליון שקלים, והפרויקט יבוצע על ידי חברת "נעמן מעליות". המעלית תוכל לשאת עד 13 נוסעים ועיצובה יהיה שקוף על מנת לספק חווית הנאה מהנוף  הנשקף בעת הירידה והעלייה מהפארק. בעת ביצוע העבודות, אשר צפויות להמשך כחצי שנה (בהתאם לתנאי מזג האוויר) תהיה סגירה חלקית של אזור המדרכה ברחוב החשמונאים על כיכר התחבורה. כמו כן, ייסגר אזור מסוים בפארק מתחת לגשר הנופי, היכן שצפויה להיבנות המעלית.

ראש העיר חיים ביבס: "העבודות לשדרוג פארק ענבה הפכו את הפארק הגדול בעיר לאטרקציה המרכזית בעיר. הקמת המעלית שתאפשר ירידה מכיכר התחבורה לפארק ענבה ותקל משמעותית על ההגעה לפארק עבור בעלי מוגבלויות ומשפחות עם עגלות ילדים, תנגיש את הפארק ותאפשר לעוד אנשים ליהנות מפארק ענבה, ממתקני המשחק ומסילוני המים שהפכו את הפארק למקום הבילוי המוביל בעיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות