חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

הרכילויות של דבורה השבוע

 

המוזיקאית טל סימן טוב ממודיעין, שהיא גם מטפלת בשיטת N.L.P ודמיון מודרך, מוציאה בימים אלו את ”השקט שלפני הסערה” – שיר נוסף שכתבה עבור המוזיקאית והזמרת ג’ולי עידן לוי, זה  ועוד כמה אייטמי רכילות של דבורה.

 

המוזיקאית טל סימן טוב ממודיעין, שהיא גם מטפלת בשיטת N.L.P ודמיון מודרך, מוציאה בימים אלו את "השקט שלפני הסערה" – שיר נוסף שכתבה עבור המוזיקאית והזמרת ג’ולי עידן לוי, שלפני מספר חודשים כיכב בתחנות הרדיו בישראל השיר "כשאתה קרוב" שטל סימן טוב כתבה עבורה. השיר החדש שכתבה טל סימן טוב מדבר על הכמיהה של האדם להביע את עצמו, והיא אף מקריאה בו מספר שורות מהשיר, אותו כתבה ללחן של היוצר שולי יוסף, כשעל העיבוד המוזיקלי אחראי ראובן חיון. שיהיה להן בהצלחה!

     

תמונה 1 – טל סימן טוב עם ג’ולי עידן לוי  תמונה 2 – טל סימן טוב עם ג’ולי עידן לוי וראובן חיון באולפן ההקלטות     צילום: ראובן חיון

בתמונה:

עשרות ילדים והורים מסניף איל"ן מודיעין-מכבים-רעות בראשותו של עו"ד שלום דהאן נהנו בשבוע שעבר ממסיבת חנוכה מרגשת, שנערכה בסניף איל"ן מודיעין הממוקם במכבים. ההורים, הילדים וחברי וחברות הנהלת הסניף נהנו מכיבוד ומשתייה קרה וחמה וקיבלו סופגניות וחבילות ממתקים. אורחי הכבוד באירוע היו: מנכ"ל איל"ן הארצי, בועז הרמן, ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס שהתכבד בהדלקת הנרות, ויו"ר סניף איל"ן מודיעין-מכבים-רעות עו"ד שלום דהאן, שבירכו את כל החוגגים והחוגגות, שהצטרפו אליהם סגן ראש העירייה אילן בן סעדון, יו"ר מועצת המתנדבים העירונית מוטי סיטון, ורבים אחרים.

  

 בתמונות:
תמונה 3 – מימין לשמאל: בועז הרמן, חיים ביבס ושלום דהאן במסיבת חנוכה של איל"ן מודיעין
צילום: באדיבות סניף איל"ן מודיעין מכבים רעות

  1. וחברי וחברות הנהלת סניף איל"ן מודיעין-מכבים-רעות השתתפו בסופ"ש האחרון ביריד המתנדבים העירוני, שנערך כמדי שנה בקניון עזריאלי מודיע=E9ן, והצטלמו למזכרת עם ממלא מקום ראש העיר מויש לוי, המחזיק בתיק המתנדבים העירוני, עם חבר המועצה אבי אלבז, עם ראש העיר חיים ביבס ויו"רים של עמותות נוספות בעיר. הם אף הצליחו לגייס מתנדבים ומתנדבות לפעילויות השונות המתקיימות בסניף עבור משפחות וילדי איל"ן. ויו"ר הסניף, עו"ד שלום דהאן, הופתע מאוד כאשר בישיבת ההנהלה האחרונה שנערכה בסניף חגגו לו יום הולדת עם עוגה מושקעת במיוחד.

בתמונות:
תמונה 4 – חברי הנהלת סניף איל"ן מודיעין מכבים רעות עם מויש לוי ואבי אלבז
צילום: באדיבות סניף איל"ן מודיעין מכבים רעות

  


תמונה 5 – עו"ד שלום דהאן חוגג יום הולדת בסנ
יף  צילום: באדיבות סניף איל"ן מודיעין מכבים רעות

  1. למשורר והסופר המודיעיני יהורם גלילי היו לפחות שלוש סיבות למסיבה: הספר ההיסטורי המקיף ביותר על חיל הנדסה קרבית, שהוא כתב מזה יותר מחמש וחצי שנים עבור ההוצאה לאור של אפי מלצר ז"ל ועמותת יוצאי חיל הנדסה, יצא לאור באירוע מושקע שהתקיים באתר ההנצחה של חיל ההנדסה במשמר דוד הסמוך ללטרון, והשיר שכתב "הזקנה מהמסדרון" הוקרא בשבוע החולף בכנסת בשתי הזדמנויות שונות: על ידי יו"ר השדולה לשוויון בבריאות בכנסת, ח"כ חיליק בר, במהלך דיון חירום שנערך בנוגע לקיצוץ הצפוי בתקציב מערכת הבריאות ובהשלכותיו, ועל ידי ח"כ איתן כבל בפתיחת ישיבת ועדת הכלכלה של הכנסת. ובמהלך חופשת חנוכה הספיקו גלילי ומשפחתו לבקר בקיבוץ גינוסר את הסופרת ד"ר דרורה בהרל, שעברה לאחרונה ממודיעין לצפון, ולהעניק לה במתנה עותק מהספר החדש. 

בתמונה:
תמונה 6 – יהורם גלילי עם ד"ר דרורה בהרל ועם ספרו החדש  צילום: שקד גלילי

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות