חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירועי קיץ 2018 לבני הנוער יצאו לדרך

 

החופש הגדול החל ואיתו גם אירועי הקיץ לבני הנוער שנפתחו בשבוע שעבר במסיבת full moon זוהרת במיוחד ונמשכו בפתיחה חגיגית למתחם ModiinZone, מסיבת כניסה לחטיבה ובסדנאות אמן של מאור זגורי וגימבו גיי, בהשתתפות אלפי בני נוער.

 

יותר מ-800 בני נוער חנכו בשבוע שעבר את סדרת אירועי הקיץ של מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים, במסיבת פתיחת הקיץ שנערכה בפארק ענבה. על העמדה עלו בזה אחר זה אמני הנוער אביעדוס, גל מלכה, עדידור, אבי היילו ודקל אקשטיין שהקפיצו את המשתתפים עד לשעות הקטנות. מיד לאחר המסיבה נפתח מתחם ה- ModiinZone, שיהווה מוקד הפעילות הגדול של הקיץ לנוער ויפעל בימים ראשון ורביעי: בין השעות 20:30 ל-23:00 המקום מיועד לעולים לכיתות ז’-ט’ ובין השעות 23:00 ל-01:30 לעולים לכיתות י’-י"ב. לצד פינות ישיבה, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, ופינת קפה וכיבוד, שיהיו במקום כל הקיץ, למתחם יגיעו גם אטרקציות וסדנאות משתנות כמו קריוקי, קיר טיפוס, מבוך לייזר, מבוך אימה, מתנפחי אקסטרים ועוד.

למתחם הגיע בשבוע שעבר הבמאי, התסריטאי  והמורה למשחק, מאור זגורי, שיצר בין היתר את הסדרה המצליחה "זגורי אימפריה" ו"שבאבניקים", שהעביר לנוער המודיעיני סדנת אומן מרתקת על יצירה ישראלית ושיתף מתוך סיפורו האישי.

עוד אירוע שהתקיים בשבוע שעבר ומשך אליו בני נוער רבים היה נשף הכניסה לחטיבה למסיימי כיתות ו’, שהתקיים בבריכה העירונית וכלל משחקי בריכה, ארטיקים ומסיבת ריקודים.

את הגג של הגג האדום העיף השבוע הראפר הישראלי ג’ימבו ג’י, או בשמו הפרטי, עומר הברון, שאחראי בין היתר ללהיטים "עשיתי" ו"תזכרי". הברון הגיע להעביר סדנת אמן למוזיקאים הצעירים של מודיעין מכבים רעות ולימד אותם הרבה על מוזיקה ישראלית בכלל ועל ראפ והיפ הופ ישראלי בפרט. ה"גג האדום" יפעל הקיץ כמתחם פתוח שבו יוקרנו בימי שישי סרטים ויהיו משחקי שולחן, פינות ישיבה, כיבוד וג’אם חופשי במועדון הג’ק. בנוסף, בימי שלישי יהיו בו פעילויות אמנות שונות של לילות לבנים וסדנאות אומן, גרפיטי, סדנת שף ועוד.

במחלקת הנוער והצעירים מזכירים השבוע כי לצד אירועי השיא ומתחם הנוער המרכזי, ModiinZone, יפעלו לאורך הקיץ מתחמי הנוער הקבועים במתכונת קיצית: בכל יום שישי ימשיכו המתחמים "קפה בעמק" ו"קפה בפארק" לפעול, ולכבוד הקיץ תורחב הפעילות ב"קפה בפארק", שפועל בפארק השכנות, גם לימי שני, בהם יהיו סדנאות שונות ופעילויות מגוונות כמו ערב חומוס, ערב פיצות, לימוד קיצי, מרתון גיימינג ועוד. מידי יום שני יתקיימו מפגשי "שני נשי" לנערות, שיכללו סדנאות סטיילינג, איפור, צילום, עיצוב תכשיטים ועוד כאשר בין היתר תתארח היוטיוברית המובילה בישראל בתחום הלייף-סטייל, אשלי וקסמן בקשי שתעביר הרצאה מיוחדת הכולל שיח עם הקהל.

במחלקת הנוער והצעירים מזמינים את בני הנוער לעקוב אחרי האירועים באתר העירייה, אתר עמותת סחלבים וברשתות החברתיות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות