חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

מויש לוי ועדי מן מאחדים כוחות למען החינוך

 

מחזיק תיק החינוך וסגן ראש העיר מויש לוי, מצרף לשורות הרשימה שלו את עדי מן- שפרשה מתפקידיה כיו”ר הנהגת ועד גני הילדים העירוני וחברת ועד הגנים הארצי, כדי להצטרף למויש

 

עד מן, בת 36, נשואה לפדריקו ואמא לעידן, עומרי ותומר. היא בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני, ועובדת בתחום משאבי האנוש בחברת פארמה בינלאומית. היא, גדלה ברעות, ועברה למודיעין בשנת 2009. כמי שלמדה והתחנכה בעיר, היא קשורה אליה בכל נימי נשמתה.

עדי הקימה מחדש את ועד הגנים העירוני לאחר שנים שלא היה בפעילות, ביססה קשר חדש של ועד הגנים העירוני עם הנהגת ההורים העירונית, וכך בעצם איחדה את כל גופי ההורים בעיר.

כמו כן היא ביססה קשר עם מפקחות משרד החינוך, הגננות, העירייה וסחלבים, והשכילה ליצור מרחב מלכד בו כל הגופים ביחד, כולל ההורים, פועלים כשרק טובת הילדים עומדת מול עיניהם. 

במסגרת פעילותה גם הובילה את פעילות ההורים בנושא החלפת חול בגני הילדים.

במהלך המחאה הארצית להוספת סייעת שנייה בגני הילדים, הכירה הורים לילדים בגנים מרחבי הארץ, ויחד איתם פעלה להקמת ועד הגנים הארצי.

במהלך הפעילות של עדי בוועד הגנים, היא הכירה את מויש לוי בתפקידו כמחזיק תיק החינוך, והתחברה מאוד לדרך הפעילות שלו. עד כדי כך- שהחליטה להצטרף לרשימה שלו- "שחר עושים חינוך", ולעשות יחד איתו, חינוך עוד יותר טוב.
בשלב זה התכנית היא שעדי תתגבר את העשייה החינוכית של מויש, תתמקד בעיקר בגיל הרך וכן ותתרכז במציאת פתרונות עירוניים, בנוסף לתכנית פסיעות, לתחום הגילאים של לידה עד גיל 3.

עדי מן:"הבחירה שלי במויש היא בחירה טבעית. מויש ידוע ומוכר כאיש עשיה בתחום החינוך, הגישה שלו לחינוך ולחיים בכלל מאוד תואמת את מכלול הערכים המובילים אותי, ערכים של שוויון, קבלת השונה, אהבת חינם.
לפני כשלוש שנים, ממש בתחילת הדרך שלי, אני זוכרת שפגשתי את מויש מחוץ לבניין העירייה אחרי ישיבת מועצה.
זו היתההפעם הראשונה ששוחחנו והרושם שקיבלתי מלווה אותי עד היום:
בלי יותר מדי דיבורים, איש צנוע, איש עשייה. לא ישמיץ אחר כדי להאדיר את שמו. זה אדם שאיתו אני יכולה ללכת בבטחה אל עבר עשייה אמיתית וטובה עבור הציבור".

"היתרונות שעדי מביאה הם מדהימים" אומר מויש לוי: "היא כוח טורבו אמיתי, היא מנוע של עשייה, שכבר הוכיחה את יכולותיה בעשייה העירונית והארצית. מערכת החינוך בעיר היא מהטובות בישראל, אבל אין לי ספק שבעבודה המשותפת של עדי ושלי, נדע לקחת את זה צעד קדימה ולעשות חינוך עוד יותר טוב״

לוי אומר כי הטיפול בתחום הגיל הרך בכלל, וגיל לידה עד 3 בפרט, מחייב את יכולת העשייה של עדי: "היפוך הפירמידה מחייב השקעה רבה יותר דווקא בגילאים הצעירים. נכון שהשקענו בשנים האחרונות הרבה משאבים בגיל הרך, ונכון שיזמתי את תכנית פסיעות, לליווי והדרכה של גני ילדים פרטיים בעיר, אבל יש עוד הרבה הרבה מה לעשות בתחום. ברור לי לחלוטין כי ההכנסה של עדי כממונה על התחום הזה בחינוך העירוני, תעשה רק טוב לכולנו. לעדי יש רעיונות חדשים, יכולת להוציא תכניות אל הפועל, יכולת לאגד אנשים וגופים לעבודה משותפת, שכולה למען העניין- ולא למען הפוליטיקה.

אני מאוד מתחבר לדרך העשייה והעבודה שלה, וביחד, נצעיד את החינוך בעיר למקומות שעוד לא היינו בהם. השמיים הם הגבול".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות