חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד אפשר להתמגן מתקיפה?

 

בשנים האחרונות חלה ל לצעירנו עלייה ברמת הפשיעה בארץ ובשל כך, יותר אנשים מחפשים אחר דרכים להתמגן בין אם בביתם ובין אם ברחוב.

 

בשנים האחרונות חלה ל לצעירנו עלייה ברמת הפשיעה בארץ ובשל כך, יותר אנשים מחפשים אחר דרכים להתמגן בין אם בביתם ובין אם ברחוב.

אם אתם חוששים שתותקפו ואם אתם רוצים להגן על עצמכם ועל הסובבים אתכם, ישנן כמה דרכים אשר באמצעותן תוכלו להתמגן.

אז כיצד אפשר לחיות חיים בטוחים יותר. הנה כמה הצעות:

שוד, תקיפה מינית, פריצה לבית, התקפת טרור ועוד – כולן סיטואציות שרבים פוחדים מהם ולכן חשוב להיות מוכנים לכל סיטואציה ולהתמגן.

אבל כיצד מתמגנים?

גז פלפל – החזיקו בתיק שלכם או ברכב גז פלפל שתפקידו להגן עליכם בכל מצב שבו אתם מרגישים מאויימים. את הגז פלפל מרססים כלפי האדם התוקף תוך שתפקידו של הגז הוא לנטרל לכמה דקות טובות את התוקף ולסייע למי שהותקף להימלט מהמקום במהירות.

קורס הגנה עצמית – בין אם אתם גברים או נשים, מומלץ להשתתף בקורס הגנה עצמית. כיום ניתן ללמוד מגוון תרגילים שיעזרו לכם להיחלץ ממצבי תקיפה כמו תרגילי קרב מגע, אגרוף תאילנדי, נונג’יטסו ועוד.

מצלמות נסתרות – אם אתם חוששים לפריצה לביתכם או שאתם חושיים מתקיפה שתתרחש ברחבי הבית, חשוב שתתקינו מצלמות אינטרקום ומצלמות נסתרות שיסייעו לכם להגן על עצמכם ברחבי הבית. מצלמות נסתרות טובות יאפשרו לכם התרעה אודות גורמים עוינים או מסוכנים שמגיעים לשטח הבית שלכם.

חדר פאניקה - מי שמתחיל בבניית ביתו או שמעוניין בשיפור מתאר ומבנה הבית שלו: יוכל תמיד להתקין בבית חדר פאניקה והוא חדר שבו ננעלים הרמטית בזמן פריצה או תקיפה. חדר כזה מאשר קריאה לכוחות הביטחון והגנה של הדיירים מפני תקיפה, שוד או פריצה לבית.

קריאה מהירה לרשויות – אם אתם חוששים מכל תקיפה, חשוב שבנייד שלכן יהיו המספרים של רשויות החוק אותם תשמרו בחיוג מהיר. בכך במידה ואתם נתקלים בתקיפה, בפריצה או בפיגוע טרור, תוכלו להזעיק את כוחות הביטחון וההצלה במהירות.

מערכות אזעקה - דרך נוספת שבה תוכלו להגן על עצמכם כמו גם על הרכוש שלכם - היא באמצעות התקנת מערכות אזעקה. מערכות מסוג זה יקנו לכם את היכולת לדעת בכל פעם שישנה חדירה זרה לבית שלכם או לכל מבנה, תוך שניתן באמצעות מערכות אזעקה לדעת מה קורה המרחב שלכם, בין אם אתם נמצאים בתוכו לבין אם אתם מחוצה לו.

פנייה אל חברה העוסקת במוצרי ביטחון

אז אם אתם רוצים להתמגן בצורה נכונה יותר, פנו עכשיו לחברות העסוקות בתחום הביטחון שיכולו לספק לכם גז פלפל, מערכות אזעקה, מצלמות נסתרות וכל מה שצריך להגנה מקסימאלית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות