חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד מתחזקים מערכת יחסים?

 

מערכת יחסים היא לא דבר קל, שהרי במערכת כזאת קיימים שני אנשים עם צרכים שונים, אופי שונה לחלוטין, חשקים ושאיפות אחרות.

 

מערכת יחסים היא לא דבר קל, שהרי במערכת כזאת קיימים שני אנשים עם צרכים שונים, אופי שונה לחלוטין, חשקים ושאיפות אחרות.

עם זאת עדיין ישנם אנשים שבוחרים לחיות בזוגיות ובמונוגמיה והם רוצים שאהבה תישאר לנצח, כאשר תחזוקה של זוגיות באמת אינה קלה כלל!

אבל כיצד יש לפעול על מנת לתחזק את הזוגיות? הכנה כמה עצות וטיפים טובים שבהחלט לא יזיקו למערכת היחסים של כל אחת ואחד:

נסו להבין כיצד תוכלו לשפר את חייהם של בני הזוג - בכל יום עשו עבורם משהו קטן ונסו להיות יותר נוכחים עבורכם. בנוסף, שימו לב לפעולות שלכם שמטיבות עמם והתמידו בהן.

היו כנים - כנות היא דבר חשוב מאד במערכת יחסים ולכן חשוב להיות כנים כבר מההתחלה. התחילו מערכת יחסים שתהיה כמה שיותר יציבה ללא הסתרה של פרטים שחשוב שבני הזוג שלכם יהיו מודעים אליהם. עם זאת חשוב להתייעץ עם יועץ זוגי או פסיכולוג על מנת להבין מה חשוב לספר ואיזה דברים לא יזיקו במידה ותשמרו אותם לעצמכם.

צאו לבלות – חיפוש אחר בן זוג פוטנציאלי דורש לעיתים רבות יציאה אל סצנת הרווקים והרווקות והיא יציאה אל בארים, מופעים, מועדונים, ערבי הכרויות ועוד. כעת כאשר אתם כבר נמצאים בזוגיות, חשוב לא לוותר על יציאה עם בן הזוג לשלל בילויים – מה שיעזור לשפר את הקרבה בינכם או לשמר עליה במידה והיא טובה מאד.

תכננו תכניות לעתיד - חשוב לתכנן יחד את העתיד, להבין כמה ילדים תרצו(אם בכלל), לדעת איפה תרצו לרכוש בית ואפילו אם אתם יכולים לעשות זאת. תכנונים יחדיו מקנים בטחון לבני הזוג והם מאפשרים חיים בטוחים יחדיו תוך הגשמת מטרות.

היו קשובים – נסו להקשיב לבני הזוג ולנהל שיחות פוריות מידי פעם. נסו לא לצבור בתוככם רגשות שליליים או כעסים ובדקו מהי הדרך הטובה ביותר להביע אותם. רבים הזוגות אשר זקוקים לאימון זוגי לפתרון משבר בזוגיות ולכן הם מחפשים את ההכוונה הנכונה מאנשי המקצוע המומחים בתחום הזוגיות.

הסתייעו ביעוץ זוגי - חשוב להסתייע בשירותים של יעוץ זוגי שמסייעים להטיב עם מערכת היחסים שלכם. יועציים זוגיים כמו של אייל כצ’לה יועץ זוגי ומורה דרך ליחסים: מקנים את היכול לשמר את הזוגיות, לגשר על בעיות וסכסוכים, ליצור דפוסי התנהגות חדשים במערכת היחסים תוך קבלת כלים חדשים לאינטימיות ותקשורת פורייה ונכונה יותר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות