חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

טובה גולן - מצטיינת של רשת אורט

 

טובה גולן, מחנכת בשכבת ט ורכזת הפרויקטים הבית ספרית בתיכון אורט עירוני ד, קיבלה בפרס ארצי מטעם רשת אורט.

 

טובה גולן, מחנכת בשכבת ט’ ורכזת הפרויקטים הבית ספרית בתיכון אורט עירוני ד’, קיבלה בפרס ארצי מטעם רשת אורט. הפרס ניתן על פיתוח הפרויקט הייחודי eye2israel בו משלבת גולן שיטות לימוד מתקדמות במסגרתן תלמידי בית הספר מסבירים לבני נוער בעולם על החיים במדינת ישראל באמצעות הרשתות החברתיות והכלים הדיגיטליים השונים. המסבירים הצעירים משתמשים בערוצים שונים של המדיה החברתית כדי לפרסם חומרי הסברה רבים ומגוונים שהם בעצמם יוצרים בשפה האנגלית ובשפות נוספות. כמו כן, התלמידים מגיבים בזמן אמת על אירועים אקטואליים ומשתפים מחיי היומיום שלהם ובכך מספקים הצצה מרתקת לחיים האמיתיים של בני הנוער בישראל.

התלמידים המשתתפים בפרויקט עברו תהליך מיון בתוך בתי הספר ועברו הכשרה מקצועית לתפקיד הסברה ישראלית בעולם. במהלך שנת הלימודים הגיעו לביה"ס מומחי תוכן, אשר העבירו לתלמידים סדנאות והרצאות בנושאי הסברה  כמו: המזרח התיכון כיום, אנטישמיות והכחשת השואה, הדרכות איך לנהל דיון (דיבייט), הכרת התרבות ואורח החיים של ערביי ישראל ועוד. כמו כן התקיימו מפגשים לכלל תלמידי התכנית מכל רחבי הארץ.

 טובה גולן, מורה לגיאוגרפיה והיסטוריה ובעלת תואר שני בחינוך ובהוראה, בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים ומכללת דוד ילין אותה סיימה בהצטיינות יתרה, עוסקת בחינוך והוראה שלושים שנים, כרכזת, מחנכת, מגישה לבחינות בגרות ומעריכת בחינות בגרות מטעם משרד החינוך.

מלבד פרויקט זה, טובה אחראית גם על פרויקט "חמניות" שבו תלמידים מתנדבים מכיתות ח’, משמשים חברים ו"אחים בוגרים" לילדי בית ספר "פסיפס" בעיר. בשכבת ז’ של אורט, מלווה טובה את פרויקט "מועדון הגלישה"- שמטרתו קירוב בין הדור השלישי לדור הצעיר באמצעות האינטרנט. 

 לאחר זכייתה אמרה גולן כי: "זה מרגש לראות כיצד תלמידים לוקחים על עצמם את האחריות לשפר את תדמיתה של מדינת ישראל. דווקא בתקופה לא קלה כשמדינת ישראל נמצאת תחת ביקורת מתמשכת בזירה הבינלאומית, אחת המחויבויות החשובות ביותר של תלמידי אורט עירוני ד’, היא להיאבק נגד אלה המבקשים לפגוע במדינה במישור הבינלאומי וההסברתי. העבודה עם התלמידים ויכולותיהם, מביאים לידי ביטוי את חשיבות תרומתם לשיפור דימויה של מדינת ישראל."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות