חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

תחרות ”מפתחות הזהב” חוזרת למודיעין

 

תחרות המוסיקה הבינלאומית ”מפתחות הזהב” - ” The Golden Keys”  חוזרת למודיעין מכבים רעות ובקונסרבטוריון העירוני של עמותת סחלבים מזמינים נגנים וזמרים בגילאי 5 -18 המעוניינים להציג את כישוריהם, לקחת חלק בתחרות היוקרתית.

 

תחרות המוסיקה הבינלאומית "מפתחות הזהב" - " The Golden Keys"  חוזרת למודיעין מכבים רעות ובקונסרבטוריון העירוני של עמותת סחלבים מזמינים נגנים וזמרים בגילאי 5 -18 המעוניינים להציג את כישוריהם, לקחת חלק בתחרות היוקרתית.

 התחרות הבינלאומית "מפתחות הזהב"  שתתקיים בעיר זו השנה השלישית, נוסדה בשנת 1992 ביוזמת הארגון הצרפתי Association Francilienne d’Expressi on Musicale ותוך זמן קצר הפכה לאייקון של התחרויות המוכרות למוסיקאים צעירים בצרפת. בשנים האחרונות יצאה התחרות מגבולות צרפת והיא מתקיימת במדינות נוספות בהן ארצות הברית, גרמניה ובולגריה וגם כאן בישראל. התחרות פתוחה לזמרים ו/או נגנים בכל כלי הנגינה ובכל הרמות, מגיל 5 ועד  18.

 התחרות תתחלק לשני ימים ותתקיים ב-17.5.18 וב-21.5.18, כאשר היום הראשון יוקדש לכלי נשיפה, פריטה הקשה ופיתוח קול, והיום השני לפסנתר וכלי קשת. כל משתתף בתחרות יקבל תעודה המעידה על השתתפותו בתחרות בינלאומית ושלושת המקומות הראשונים יזכו במדליות וגביעים מידי נשיא התחרות והשופט הראשי, ג’רארד גנסיה, שיגיע היישר מצרפת. כל שלבי התחרות פתוחים לקהל הרחב ותושבי העיר חובבי המוזיקה מוזמנים להגיע וליהנות מהיצירות אותן ינגנו המוזיקאים הצעירים.

 בקונסרבטוריון העירוני של עמותת סחלבים, שאחראים על אירוח התחרות היוקרתית בעיר, מזמינים את הנגנים והזמרים הצעירים להירשם באתר עמותת סחלבים עד ליום חמישי  3.5.18 ולהשתתף בתחרות.

 מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "זו השנה השלישית שנקיים בעיר את התחרות הבינלאומית בניהולו המקצועי של ג’רארד גנסיה אשר מקיים תחרויות מוזיקה מסביב לעולם. זו גאווה לעיר בכלל ולעמותת סחלבים בפרט. השנה קבלנו הכרה כקונסרבטוריון ממשרד החינוך על ההישגים של התלמידים וצוות המורים המוכשרים בהנהלתה של רונית כהן. התחרות מושכת אליה בכל שנה את טובי הנגנים מכל רחבי הארץ ואני מזמין את הנגנים שלנו, ממודיעין מכבים רעות להירשם ולקחת חלק בתחרות."

 מנהלת הקונסרבטוריון העירוני בית סחלבים, רונית כהן: "זהו כבוד גדול לארח כאן בעיר את התחרות הבינלאומית "מפתחות הזהב". האירוע יספק למוזיקאים הצעירים של העיר במה מכובדת כדי שאלה יוכלו להציג את כישוריהם בנגינה והשירה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות