חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

פרס חינוך ארצי הוענק לישיבה התיכונית

 

ביום שני השבוע עדכנה ועדת פרס החינוך הארצית של משרד החינוך כי הישיבה התיכונית, בני עקיבא ”לפיד מודיעין” זכתה בפרס חינוך מוסדי לשנת הלימודים תשע”ח, הפרס היוקרתי ביותר הניתן על ידי משרד החינוך. 

 

ביום שני השבוע עדכנה ועדת פרס החינוך הארצית של משרד החינוך כי הישיבה התיכונית, בני עקיבא "לפיד מודיעין" זכתה בפרס חינוך מוסדי לשנת הלימודים תשע"ח, הפרס היוקרתי ביותר הניתן על ידי משרד החינוך. ועדת הפרס בחרה בישיבה התיכונית בתום תהליך ממושך ומורכב, בו בחנה את התנהלות בית הספר בתחומים שונים, ואף ערכה בו ביקור, במהלכו למדו חברי הוועדה על התכניות החינוכיות המגוונות הפעולות בבית הספר.

 בכל שנת לימודים ניתן פרס החינוך הארצי לכעשרה מוסדות חינוך מצטיינים. טקס הענקת הפרס, שנעשה במעמד שר החינוך, הוא אחד מאירועי השיא בארץ המסכמים עשייה חינוכית מיטבית. גם השנה נבחרו מוסדות חינוך מצטיינים מכל הארץ, בהם גנים, בתי ספר יסודיים ובתי ספר על יסודיים, מהזרם הממלכתי ומהזרם המלכתי-דתי, שאחד מהם הוא כאמור הישיבה התיכונית "לפיד מודיעין". במסגרת הפרס תזכה הישיבה התיכונית בתעודה ובפרס כספי.

 לפרס החינוך קריטריונים ברורים לפיהם נבחנים בתי הספר, ובהם קיום פעילות משמעותית לקידום תהליכי הוראה, למידה והערכה, וזאת לצד לפיתוח סביבת למידה שתוביל ללמידה משמעותית, להבנה מעמיקה, לטיפוח כלי חשיבה ולמידה, להישגיות, לחדשנות, ליצירתיות ולמצוינות. בתי הספר המצטיינים צריכים לתת מענה לצרכים שונים של תלמידים, לפעול להכלה ולעודד לאכפתיות, כבוד הדדי, לקיחת אחריות, סובלנות ועוד.

 בעירייה ציינו השבוע כי זו השנה החמישית ברציפות בה זוכים בתי ספר מהעיר בפרס היוקרתי הזה. לפני שנה הוכרזה אולפנת "אורות מודיעין" כאחד מבתי הספר הזוכים, לפני שנתיים הוכרז תיכון מכבים רעות מו"ר כזוכה בפרס זה, לפני שלוש שנים זכו תיכון יחד ובית הספר לחינוך מיוחד "גוונים" לקבל את התואר המכובד, ושנה קודם לכן זכה בתואר תיכון עירוני ב’ ע"ש יצחק רבין.

פרס זה מתווסף לפרס החינוך הרשותי לשנת הלימודים תשע"ו, בו זכתה השנה עיריית מודיעין מכבים רעות.

 ראש העיר, חיים ביבס: "הזכייה של הישיבה התיכונית המגיעה לאחר ארבע שנים בהן זכו חמישה בתי ספר מהעיר בפרס יוקרתי זה, מראה על עוצמתה של מערכת החינוך העירונית.

זכייה זו רק מדרבנת אותנו להמשיך בעבודה הקשה והפעילות המקיפה על מנת להוסיף ולקדם את מערכת החינוך בעיר.

הישיבה התיכונית היא סמל ומופת לעבודה מקצועית וחברתית, והזכייה בפרס חשוב זה רק מאששת את שאנו יודעים: בית הספר יוזם ולוקח חלק בפרויקטים שמצעידים את תלמידיו קדימה ומקרין על קהילת העיר כולה. ברצוני להודות למנהל הישיבה, לצוות המורים, להנהגת ההורים וההורים וכמובן לתלמידים המדהימים על העבודה הקשה. הפרס הזה בזכות העבודה שלכם והוא מגיע לכם."

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "ברכות חמות למשפחת הישיבה התיכונית – למנהל הרב שמואל רוזנבלום, לצוות החינוכי והמנהלי, להורים וכמובן לתלמידים היקרים. אין ספק שהישיבה ראויה לפרס היוקרתי, אחרי שנים ארוכות של השקעה ועבודה חינוכית מרשימה.

לא פשוט לזכות בפרס חינוך ארצי, והעובדה שמזה ארבע שנים רצופות בתי ספר מהעיר זוכים בכך פעם אחר פעם, מלמדת על מעמדה של מערכת החינוך העירונית, כאחת ממערכות החינוך הטובות ביותר בארץ."

מנהל הישיבה התיכונית "לפיד מודיעין", הרב שמואל רוזנבלום: "אנו מרגישים כי הצלחנו ליצור בעיר ישיבה תיכונית שמחה עם מצוינות לימודית, ערכית ותורנית. ברוך ה’ ביחד עם צוות מדהים, הורים מפרגנים, רשות שתומכת ומרכז יב"ע שמוביל יש בישיבה אווירה מיוחדת. אווירה של יצירה והתחדשות תמידיים. לאווירה הזו אחראים בראש ובראשונה התלמידים המקסימים שאוהבים את המקום ורואים בו בית. יהי רצון שנזכה ביחד  להמשיך ולהאיר  את הלפיד הגדול בעיר מודיעין מכבים רעות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות