חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קבוצת הנוער של עירוני מודיעין כבשה את ספרד

 

קבוצת הנוער של עירוני מודיעין השתתפה בשבוע שעבר בטורניר הכדורגל ”Mic Footbal” שנערך בספרד בהשתתפות עשרות קבוצות מכל העולם וחזרה משם עם גביע.

 

קבוצת הנוער של עירוני מודיעין השתתפה בשבוע שעבר בטורניר הכדורגל "Mic Footbal" שנערך בספרד בהשתתפות עשרות קבוצות מכל העולם וחזרה משם עם גביע. במהלך המשחקים הייתה אמורה הקבוצה המודיעינית לפגוש על הדשא את קבוצת הנוער האיראנית "סאמאיה  "FAאך זו סירבה להתייצב מולם.

קבוצת הנוער של עירוני מודיעין בה משחקים בני נוער בגילאי 16 ו-17, עלתה בשבוע שעבר, בליווי של המאמן מקסים טריקי ועוזרו תומר רטמן, על המטוס והרחיקה עד לקוסטה ברווה שבספרד, כדי להשתתף בטורניר הכדורגל הבינלאומי "Mic Footbal".

השחקנים, שהגיע נחושים ומוכנים למשחקים, הצליחו לגבור במוקדמות על ג’ירונה הספרדית 0:1 ובתוצאה זהה גם על ראופוס פוטבול הנורווגית, לפני שהפסידו 2:0 לסביליה שעלתה לשלב העילית.

בבית הניחומים השיגו המודיעיניקים ניצחון 0:2 על הקבוצה הספרדית ועלו לשמינית הגמר, שם ניצחו את הרפובליקה הדומיניקנית 0:6. ברבע הגמר הם היו אמורים לפגוש על המגרש את קבוצת הנוער האיראנית, אך זו הודיעה כחמש דקות לפני המשחק כי הם לא יתייצבו למשחק מול הקבוצה הישראלית. סירוב זה העניק לקבוצה קבוצה ממודיעין ניצחון טכני 3:0 ועלייה לחצי הגמר בו ניצחו את פורטוגל בפנדלים. בגמר הצליחו לגבור על קבוצת הבת של ברצלונה, לחתום את המשחק בתוצאה 0:1 ולרשום את ההישג הגדול ביותר לקבוצת נוער ישראלית בהיסטוריית הטורניר.

ראש העיר חיים ביבס, שיתף על ההישג בדף הפייסבוק שלו: "הם אלופים והם משלנו! כל הכבוד לשחקנים, לצוות האימון ולהורים על עוד הישג מודיעיני"

מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים ועירוני מודיעין, שלמה פסי: "קבוצת הנוער של עירוני מודיעין שהשתתפת זו השנה השלישית ברציפות בטורניר היוקרתי של ברצלונה, הוכיחה התדמות מקצועית יפה לצד ייצוג מכובד של ישראל וזכתה במקום הראשון בתחרויות. הישג זה מהווה כבוד למועדון, לצוות המאמנים והמחנכים, לשחקנים, להורים שמלווים אותם, לעיר מודיעין מכבים רעות ולספורט הישראלי."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות