חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יוקמו תחנות מד”א ומכבי אש בעמק האלה

 

לאחרונה אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה את התב”ע להקצאת שטחים ייעודיים להקמת מבני קבע עבור תחנת מגן דוד אדום ותחנת כיבוי אש והצלה. המבנים מתוכננים לקום ברחוב עמק האלה, בסמוך לחורשת הנופלים. 

 

לאחרונה אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה את התב"ע להקצאת שטחים ייעודיים להקמת מבני קבע עבור תחנת מגן דוד אדום ותחנת כיבוי אש והצלה. המבנים מתוכננים לקום ברחוב עמק האלה, בסמוך לחורשת הנופלים. תחנת מגן דוד אדום תהיה בגודל בינוני ותשרת את תושבי העיר והסביבה. בסיור שערך לאחרונה ראש העיר, חיים ביבס, עם מנכ"ל מד"א, אלי בין, נקבע כי מד"א יקדמו מהר ככל הניתן את הקמת התחנה ולאחר שזו תושלם יעתיקו את פעילותם ממתחם הקרוואנים למבנה הקבע.

כעת, נערכים שירותי מד"א וכיבוי האש לחתימה על הסכם קבלת הקרקע מרשות מקרקעי ישראל על מנת שיוכלו לקדם את עבודות התכנון והבינוי. העברת מד"א וכיבוי האש למבני קבע, מהווה שלב נוסף וחשוב בעבודות העירייה לפינוי מתחם הקרוואנים, שכולל גם את תחנת המשטרה אשר צפויה לאכלס את מבנה הקבע שלה במרכז העיר החדש בעוד כשמונה חודשים.  

ראש העיר חיים ביבס: מודיעין מכבים רעות ממשיכה לצמוח ועל הגופים הקיימים בה מיום הקמתה לגדול בהתאם. בשבועות האחרונים פעלנו רבות יחד עם מד"א וכב"א מול כל הגורמים הרלוונטיים על מנת להתחיל את תהליך להקמת מבני קבע לשניים מהגופים החשובים ביותר בעיר אשר מסייעים ביום יום על שמירת חיי התושבים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות