חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גזבר העירייה, רם סידיס, הודיע על סיום תפקידו

 

גזבר העירייה, רם סידיס, הודיע השבוע על כוונתו לסיים את תפקידו כגזבר העירייה. סידיס, שנבחר לתפקיד לפני חמש שנים, הודיע על עזיבתו לתפקיד מנכ”ל ובעלים משותף בקבוצת חברות פרטיות הפועלות במגזר העסקי.

 

גזבר העירייה, רם סידיס, הודיע השבוע על כוונתו לסיים את תפקידו כגזבר העירייה. סידיס, שנבחר לתפקיד לפני חמש שנים, הודיע על עזיבתו לתפקיד מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת חברות פרטיות הפועלות במגזר העסקי.

במהלך שנות כהונתו כגזבר העירייה גדל תקציב העירייה והיקף הפרויקטים המנוהלים על ידה באופן משמעותי, עם המשך שיווקי המגרשים באזורי התעסוקה והמלאכה והגידול במספר תושבי העיר לאחר אכלוס השכונות, כאשר השנה יותר מ-40% מסך הכנסות העירייה מקורם מארנונה לעסקים.

במקביל הוביל סידיס בשנים האחרונות מספר תכניות מרכזיות בעבודת העירייה, כדוגמת הטמעת ה"עיר החכמה" במסגרתה נחסכו מיליוני שקלים בשנה בתחומים כדוגמת פינוי אשפה ותאורה.

מהעירייה נמסר כי בשבועות הקרובים יחל תהליך של איתור ופרסום מכרז לגזבר חדש לעירייה, כאשר סידיס ימשיך בתפקידו עד לכניסת מחליף ולאחר ביצוע חפיפה מסודרת.

ראש העיר חיים ביבס: "ברצוני להודות לרם על העבודה וההשקעה הגדולה בחמש השנים האחרונות בעירייה. קצב התפתחותה המהיר של העיר וצמיחתה הופכים את ניהול התחום הכספי בעירייה למשימה לא פשוטה וישנה אחריות רבה בדאגה לאיזונים הנכונים כאשר ישנם משתנים כה רבים. תחת ניהולו של רם זכתה העירייה להישגים רבים ובהם, כבכל שנה, פרס ניהול תקין והגדרה של משרד הפנים של מודיעין, מכבים-רעות כרשות איתנה."






עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות