חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ההצעה לסדר של אלבז: רב אחד לעיר

 

חבר המועצה ויו”ר מודיעין חופשית העלה הצעה לסדר: לקיים בחירות חופשיות לבחירת רב אחד לעיר. ראש העיר ”הסכים” , בתנאי שאלבז יסכים להחלטה על ביטול מינהלת רובע מכבים רעות. זה נגמר בכלום

 

ישיבת מועצת העיר שנתקיימה בערב יום ד’ השבוע, הגיש יו"ר מודיעין חופשית הצעה לסדר חדשה ישנה, לקיים בחירות חופשיות לבחירת רב או רבה  אחד לעיר.

נוסח ההצעה: אנו חברי מודיעין חופשית דורשים לקיים מיידית בחירות לרב אחד לעיר, ובבחירות לרב אחד לעיר נדרוש ונציע לבחור לרב העיר רב/ה רפורמי/ת או קונסרבטיבי/ת שהם המועמדים המתאימים והראויים ביותר לציבור העיר החופשית מודיעין-מכבים-רעות".

ואיך זה נגמר: אבי אלבז הציג והקריא את נימוקיו להצעה כשראש העיר מידי פעם, "מציע" לאלבז שהוא מוכן שמועצת העיר תאשר את בקשתו למינוי רב אחד (או רבה) לעיר ואולם בתנאי שההחלטה בו זמנית "תפרק" את מינהלת רובע מכבים רעות: אם משנים אז עד הסוף.

בסופם של חילופי דברים בין יו"ר מודיעין חופשית וראש העיר והערות צד מבוחניק וחרל"פ שכל ההצעה ניראתה להם דמיונית בעיקר כשבהצעה שלך אלבז מוזכרת האפשרות לבחור גם רבה ולא רק רב. שני אלה ואיתם גבי אדרי יכולים היו עדיין לספוג חילונים שניתנים לתיקון, אבל רבה?

סוף דבר, כמו שהיה צפוי, רק אלבז הצביע בעד. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות