חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ביטוח ציוד מכני הנדסי למה צריך את זה?

 

אם יש לכם מפעל, מבנה תעשייה או כל עסק שיש בו ציוד מכני - חשוב כי תדעו שעל מנת לעבוד בצורה בטוחה נדרש לבטח את הכלים בביטוח ציוד מכני הנדסי. אבל אילו כלים יש לבטח בביטוח כזה? ואילו פוליסות נדרשות לביטוח? הכל בהמשך.

 

אם יש לכם מפעל, מבנה תעשייה או כל עסק שיש בו ציוד מכני - חשוב כי תדעו שעל מנת לעבוד בצורה בטוחה נדרש לבטח את הכלים בביטוח ציוד מכני הנדסי. אבל אילו כלים יש לבטח בביטוח כזה? ואילו פוליסות נדרשות לביטוח? הכל בהמשך.

אז איזה ציוד מכני נחשב כזה שיש לבצע עליו ביטוח מכני הנדסי?

ישנם כמה וכמה מכונות בתעשייה שיש לבצע ביטוח מכני הנדסי עליהן ביניהן: מלגזות, טרקטורים, כלי חקלאות, דחפורים, עגלות ועוד. את הציוד מבטחים בחברות הביטוח לרכב או בחברות המתמחות בביטוח ציוד מכאני.

כאשר מבטיחים את המכונות ניתן להיות סמוכים ובטוחים שכל נזק שיגרם למכונה מקבל כיסוי בעוד שיש להרחיב את הביטוח לכזה שבאמצעותו ניתן לכסות נזקים לגוף לרכוש או לסביבה.

הביטוחים של המכונות השונות עליהם לכלול בסך הכל שני סוגי ביטוחים והם ביטוח מכני הנדסי וביטוח שבר מכני. אם יש לכם כלי רכב מכניים חשוב להוסיף גם ביטוח חובה וביטוח אחריות חוקית כלפי צד שלישי.

אז אילו פוליסות נדרשות לביטוח ציוד מכני?

בכל הנוגע לפוליסות הדרושות, קיימים כמה וכמה ביטוחים שיש לעשות לציוד ביניהם: ביטוח חובה שמכסה נזקי גוף של הנהג, המאפשר גם אחריות חוקית כלפי צד שלישי בגבולות הולמים, כמו כן חשוב לבטח את הכלים בביטוח צד ג’ עם אחריות גבוהה ויש לבצע ביטוח משלים לחובה עם כיסוי של מיליון שקלים מעל גבול האחריות.

מדוע ביטוח ציוד מכני הינו כה חשוב?

 

אם אתם עובדים בסביבת עבודה מכנית אתם בוודאי יודעים כי תאונות עבודה מתרחשות לא מעט פעמים בסביבת עבודה כזאת. כדי שהסביבה תהיה בטוחה, חשוב לשים לב כי אתם מתאימים את הביטוח למכונות שלכם ולעובדים שלכם תוך שאתם דואגים למקסימום כיסוי ביטוחי.

בנוסף יש לדאוג שהביטוח יכסה גם נזקים לסביבה כאשר ביטוח כזה נועד לכסות את כל הנזקים שעלולים לקרות בזמן שימוש במכונות והוא מבטח אתכם נגד תביעות ענק שעלולות להגיע אליכם בעקבות נזקים שקרו.

כיצד בוחרים חברת ביטוח טובה?

על מנת לבחור חברת ביטוח טובה, יש לבחור חברה בעלת וותק וניסיון בביטוח ציוד מכני. בנוסף יש לשים לב כי ההצעות של החברה לביטוח מתאימות לתקציב שלכם וכי החוזה הביטוחי תואם את כל הכיסויים והציפיות שלכם מחברת הביטוח.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות