חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דגשים לבחירת ציוד משרדי לעסק שלכם – איך עושים את זה נכון?

 

לא משנה באיזה עסק מדובר, כל עסק עושה שימוש רב בדרך כלל בציוד המשרדי שברשותו ונוהג להזמין כמויות רבות ממנו לאורך כל השנה (בהתאם למספר העובדים כמובן והצרכים הקיימים). ישנם לא מעט ספקים, המתמחים במכירת ציוד שכזה המוצע לבתי העסק השונים ומאפשר להם להתנהל כהלכה ולהציע מענה מתאים לכל לקוח ולקוח.

 

לא משנה באיזה עסק מדובר, כל עסק עושה שימוש רב בדרך כלל בציוד המשרדי שברשותו ונוהג להזמין כמויות רבות ממנו לאורך כל השנה (בהתאם למספר העובדים כמובן והצרכים הקיימים). ישנם לא מעט ספקים, המתמחים במכירת ציוד שכזה המוצע לבתי העסק השונים ומאפשר להם להתנהל כהלכה ולהציע מענה מתאים לכל לקוח ולקוח. איך בוחרים את הציוד המתאים לעסק, ובמיוחד כשזהו עסק חדש? הנה כמה דגשים שיעזרו לכם במשימה החשובה הזו:

  1. הגדרת הצורך - אם אתם רוצים לרכוש ציוד משרדי חדש לעסק שלכם, חשוב שתגדירו תחילה את הצרכים שלכם ושל העובדים שלכם: בכמה עובדים מדובר? באיזו תדירות הם משתמשים באותו הציוד? לשם מה הוא משמש אותם? תשובות לשאלות אלו ועוד תעזורנה לכם לבצע רכישה חכמה יותר, כזו המותאמת בצורה המדויקת לצרכים הקיימים ומספקת לכם את המענה המושלם.
  2. הגדרת התקציב – הציוד המשרדי הנמכר כיום מוצע בטווח רחב מאד של מחירים. מחיר הציוד מושפע מפרמטרים שונים, הנקבעים לרוב על ידי הספק עצמו. למשל, איכות וטיב הציוד, החברות האחראיות על ייצורו, הכמות הנרכשת ועוד ועוד. לרוב, ככל שקונים כמות רבה יותר, כך המחיר לכל פריט יהיה זול יותר. אפשר ליהנות ממבצעים ומהנחות מיוחדות כאשר מדובר בלקוחות קבועים ובכך לצמצם בהוצאות. כדאי מאד להגדיר את תקציבו של העסק שיוקדש לטובת רכישת הציוד המשרדי ובהתאם לפעול. מומלץ מאד שלא לחרוג מתקציב זה ובמיוחד כשנמצאים בתחילת הדרך והעסק בצעדיו הראשונים בתחום.
  3. פתרונות אחסון מתאימים – אין טעם לרכוש ציוד רב מאד למשרד אם אין פתרונות אחסון מתאימים שישמשו אותו. עסקים רבים מוצאים את עצמם עם כמות רבה מאד של ציוד, המפוזר ברחבי המשרד עצמו ותופס שטח, המיועד לצרכים אחרים . כך הופך המשרד לכמעין מחסן ומאבד, באופן הזה, את כל הקסם, היופי וגם הנוחות שהוא מציע. ולכן, לפני שמבצעים את הרכישה, יש לוודא שיש פתרונות אחסון מספקים לכמות שאותה מתכננים לרכוש ובמידה ולא לשלב פתרונות אחסון חדשים בעסק, שישמשו כפתרון לצורך זה. אם לא רוצים לרכוש ארונות נוספים או ארוניות למשרדים, כדאי להקפיד לקנות בכל פעם את כמות הציוד הנדרשת ולא מעבר לכך.
  4. סקר שוק והשוואת מחירים – מכיוון שהאפשרויות הן רבות, מומלץ מאד לערוך סקר שוק מקדים ולבחון את העלויות הרלוונטיות לאותו ציוד שאותו מעוניינים למכור. טווח המחירים, כאמור, הוא רחב וגם סוגי הציוד המוצעים בשוק כיום. כדאי מאד לבדוק מי הן החברות המייצרות את אותו ציוד ולשים דגש כמובן גם על הספק עצמו. כמה שנים הוא עובד בתחום, מי הוא קהל היעד שלו, האם הוא נגיש ובא לקראת לקוחותיו והאם גם מציע מבצעים אטרקטיביים ומחירים נוחים.
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות