חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות ישראל בריצת 10 ק”מ תשולב במרוץ מודיעין

 

מרוץ מודיעין ה-13 לא מפסיק להפתיע: רק בחודש שעבר עדכנו באגף הספורט כי מרוץ מודיעין שיערך בעיר בתחילת חודש נובמבר, יכלול השנה לראשונה מסלול תחרותי של חצי מרתון, והשבוע הפתעה נוספת - אליפות ישראל בריצת כביש ל-10 ק”מ תשולב גם היא במרוץ.

 

מרוץ מודיעין ה-13 לא מפסיק להפתיע: רק בחודש שעבר עדכנו באגף הספורט כי מרוץ מודיעין שיערך בעיר בתחילת חודש נובמבר, יכלול השנה לראשונה מסלול תחרותי של חצי מרתון, והשבוע הפתעה נוספת - אליפות ישראל בריצת כביש ל-10 ק"מ תשולב גם היא במרוץ.

האליפות, שתתקיים בשיתוף איגוד האתלטיקה בישראל, תשתלב במסלול המסורתי של ה-10 ק"מ, כאשר לצד מאות הרצים שיתחרו בו, ישתתפו גם בכירי הרצים והרצות בישראל אשר יתמודדו על התואר אלוף ואלופת ישראל במרחק זה. כחלק מדרישות האיגוד מדידת הזמנים במסלול תתבצע על ידי מודד מוסמך מטעם ה-AIMS  וזאת כדי להבטיח הכרה רשמית בתוצאות. לצד התואר המכובד, שלושת המקומות הראשונים (בבנים ובבנות) במקצה זה, יזכו גם לפרסים כספיים: 2,000 ₪ למקום הראשון, 1,250 למקום השני ו-750 למקום השלישי.

למעשה אין זו הפעם הראשונה שהעיר מודיעין מכבים רעות מארחת, במסגרת מירוץ מודיעין את אליפות ישראל לריצת כביש. בשנים 2011-2012  אירחה העיר את האליפות הארצית ל-15 ק"מ. באותן שנים הזוכה בתואר אלופת המדינה מקרב הנשים הייתה תושבת העיר, מיגל אטיאס, האם גם השנה אחת המדליות תישאר כאן בעיר?

הרצים במסלול זה, שיהיה מעגלי, יצאו מנקודת הזינוק שבצומת הרחובות עמק דותן ועמק יזרעאל לכיוון מזרח, ימשיכו ימינה על דרך יאיר פרג עד לספורטק העירוני ויסתובבו חזרה בשדרות מנחם בגין לכיוון נקודת הסיום שבצומת הרחובות עמק דותן ועמק יזרעאל.

נוסף על המסלול של ה-10 ק"מ, ישלב המרוץ, כמידי שנה, גם מסלולים תחרותיים של 1.8 ו-5 ק"מ עבור רצים שמעדיפים מרחקים קצים יותר. וכן מסלול חדש ומאתגר במיוחד של 21.1 קילומטרים, עבור שוחרי הריצה שמחפשים אתגר חדש. בנוסף למסלולים התחרותיים, יוכלו תושבי העיר לקחת חלק גם במסלול עממי של 1.8 קילומטרים, ללא מדידת זמנים, המתאים גם לאזרחים ותיקים ולאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

המרוץ, שמהווה את אירוע הספורט הגדול של העיר,  יערך ביום שישי 3.11.17 ויספק לרצים חוויה ספורטיבית מהנה בכבישי העיר. באגף הספורט ציינו השבוע כי ההרשמה למרוץ בעיצומה ומתקיימת באתר עמותת סחלבים ומזמינים את תושבי העיר והסביבה להירשם ולהצטרף לחוויה. עוד ציינו השבוע כי כל משתתף, שירשם למסלולים התחרותיים, יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצת ריצה של "סאקוני" וצ’יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק במהלך התחרות. בתום הריצה יחכו למשתתפים מדליות ופינוקים מרעננים.

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "מרוץ מודיעין ה-13 הפך עם השנים לאירוע הספורט הגדול של העיר. השנה, בשביל להגדיל אותו אפילו יותר, שילבנו חידושים משמעותיים עבור חובבי הריצה. החל ממסלול חדש ומאתגר של חצי מרתון ועד לקיומה של אליפות ישראל ב-10 קילומטרים כאן במודיעין מכבים רעות, שמעבר לחוויה תספק למרוץ שלנו גם תו תקן של איגוד האתלטיקה בישראל. אני מזמין את כל תושבי העיר לבוא ולקחת חלק במירוץ."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות