חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שר הבינוי והשיכון סייר בעיר  

 

בשבוע שעבר הגיע לביקור בעיר שר הבינוי והשיכון, האלוף מיל’ יואב גלנט, במהלכו הציג לו ראש העיר, חיים ביבס, את העיר ואת הנעשה בה. בביקור, אותו הוביל ביבס, לקחו חלק נציגי משרד הבינוי והשיכון, נציגי רשות מקרקעי ישראל רמ”י ונציגי העירייה.

 

 בשבוע שעבר הגיע לביקור בעיר שר הבינוי והשיכון, האלוף (מיל’) יואב גלנט, במהלכו הציג לו ראש העיר, חיים ביבס, את העיר ואת הנעשה בה. בביקור, אותו הוביל ביבס, לקחו חלק נציגי משרד הבינוי והשיכון, נציגי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ונציגי העירייה. הביקור החל בסיור ברחבי העיר, שכלל סקירה על תכניות הפיתוח שמבוצעות בימים אלה בעיר ועל הפרויקטים העתידיים. לצד ההסבר על פיתוח הפארק הטכנולוגי ואזור המלאכה והתעשייה, והקמת מרכז העסקים הראשי, שם ביבס דגש על הפרויקטים שנעשים בעיר על ידי משרד הבינוי והשיכון, דוגמת שכונת הציפורים והשכונות החדשות, נופים, מורשת וגבעת שר, שתכנונן והקמתן נעשה במסגרת הסכם הגג.

 בסיור אמר ביבס כי בימים אלה נשלמות העבודות בשכונת הציפורים, המונה 991 יח"ד, שכבר נמצאת בשלבי איכלוס, ובשכונת נופים החלו מרבית היזמים בעבודות בשטח להקמת השכונה, שתכיל כ-1850 יח"ד. כמו כן, הסיור עבר גם במע"ר, שם ראה השר גלנט את התקדמות העבודות הן בשדרות החשמונאים, שיכללו 695 יח"ד, והן במרכז העסקי הראשי, כאשר לצד השדרה המרכזית יוקמו כ-420 יחידות דיור, בבניינים בהם הקומות הראשונות יהיו מיועדות למסחר. ביבס ציין כי השדרה המרכזית, שכבר נסללה, תכלול גינון, שבילים להליכה ולרכיבה על אופנים, ספסלים, מזרקות, מתקני משחק וקיוסקים.

 באשר לשכונת מורשת, בשכונה שווקו עד כה 3,574 דירות, מהן כ-2,500 דירות במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן", כאשר כ-20% מהן (500 דירות) יהיו מיועדות רק לתושבי העיר. ההגרלה הארצית הראשונה של משרד האוצר ל-1,300 יחידות דיור נערכה לאחרונה ותוצאותיה יפורסמו בקרוב, והגרלה של דירות נוספות בשכונה תיפתח בשבועות הקרובים.

 בתום הסיור, נערך דיון מקיף לבחינת קצב ההתקדמות של אותם פרויקטים על פי לוחות הזמנים שנקבעו, במסגרת הסכם הגג. ביבס ציין בפני גלנט כי שיתוף הפעולה הטוב בין העירייה למשרד הבינוי והשיכון ורמ"י, מאפשר את העמידה בלוחות הזמנים, שנקבעו במשותף, והודה לגלנט על הסיוע האישי שלו לטובת העיר ותושביה.

 השר גלנט אמר כי התרשם מאוד מהאופן בו העיר מתפתחת. "מודיעין מכבים רעות היא דוגמה לדרך בה בונים עיר בעידן החדש", אמר. "עיר יפה, בנויה היטב, ומתוכננת לעוד עשרות שנים קדימה. אנחנו בונים את העיר החדשה חריש עם הפקות הלקחים המוצלחות מתכנון העיר מודיעין. ראש העיר, חיים ביבס, עובד באופן יסודי ומביא ברכה לעיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות