חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 27 – 21 ביולי 2017

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע/ הורוסקופ שבועי: 27 – 21 ביולי 2017

 

  טלה

ראש החודש במזל אריה בימים ראשון-שני מייצר אנרגיה מואצת, לשם כך יש למצוא את האיזון ולתעל את האנרגיה לכיוון מפרה ובונה. השתחררו ממצבים קוטביים, ואל תניחו ללחצים חיצוניים וכפייתיים להשפיע עליכם. תצטרכו לפעול בהיגיון ולשמור על (לעבוד על היגיון ועל) גבולות ופרופורציות, ותוך כדי כך להבין איך ניתן לעשות זאת בתוך מסגרת מאופקת ומרוסנת.

 שור

ראש חודש במזל אריה בימים ראשון-שני עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה. זהו זמן מתאים להרבה קרבה ומגע, אבל גם לחשיבה נוספת לפני שנותנים לרגש להשתלט, מצב שעשוי לסחוף עמו ממד עוצמתי של תשוקה, אך עמוס וכוחני מצד שני. לכן יש למצוא בסיס בריא וחזק יותר לקשרים המתהווים, עסקיים ורגשיים כאחד, כדי לא לסחוף לניגוד אינטרסים, או על מורכבות מאיימת.

 תאומים

אלה ימים של יצירתיות והשראה, ואלה מעניקים לדינאמיים שביניכם אנרגיה של עשייה ומימוש. השבוע מדגיש חיבורים תקשורתיים שמחייבים השקעת זמן ומאמץ. עם זאת, לצד מציאות מתישה, ישנה השפעה קלילה, תקשורתית, וסימפטית, אך כזו שמחייבת גם ערנות. לכן חשוב לקרוא נכון את המפה ולא לפעול מתוך דחף רגעי. היו ערים לסביבתכם ושימרו על האינטרסים שלכם.

 סרטן

אתם נמצאים בחודש שבו עניינים המתקשרים לכספים, לפעלתנות ולעשייה, ידרשו מכם השקעה רבה. כדי שתעברו את התקופה ללא נזקים, כדאי שתדעו מה הן נקודות החולשה שלכם. אפשר, רצוי וכדאי להתחבר לצדדים היותר מחושבים שלנו. ההתלהבות ניצתת ברגע וכדאי שתיזהרו, הפעילו גם את ההיגיון ואל תיסחפו ברגשות שיש בהם נטייה לקשר לא יציב, מורכב והרסני.

 אריה

ראש חודש במזלכם בימים ראשון-שני עשוי לאפשר אופציות לבנייה והתחדשות. האריה חייב לבטא את הייחוד שלו כדי לבסס את אישיותו העצמאית. המפתח להצלחה הוא יצירת הרושם הנכון והיכולת להרכיב רשימה מסודרת של מטרות. מנגד, הימנעו – תוך כדי הריצה קדימה - מחילוקי דעות ומפרובוקציות. אלה ישפיעו על מערכות היחסים שלכם, ודורשים הרבה טאקט וזהירות.

 בתולה

האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות בימים ראשון ושני, אך אתם עשויים להתחזק בהמשך השבוע. מיקום כוכב ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי להדגיש את הקסם האישי שלכם במגעים תקשורתיים ומקצועיים. אל תחששו לשלב חזון, אידיאל והעזה. עשייה רצינית וממוקדת עשויה לסייע לכם. עם זאת, חשוב שתמצאו דרך נכונה יותר להתגבר על פערים, מבלי להוסיף למתח הקיים.

 מאזניים

אתם חשים בצורך בגירויים ובצורך לשינוי. ראש חודש (בראשון-שני) עשוי לזמן ימים חברתיים ותקשורתיים. ונוס כוכבכם במזל תאומים: ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים. מצב רוחכם ישתפר ותרגישו צורך לצאת, לפגוש אנשים ולהתאוורר. היו גלויים ותקשורתיים והפגינו רצון טוב. המשך השבוע עלול להגביר תשישות, רגישות יתר ופגיעות ולגרור ביקורתיות.

 עקרב

אתם שאפתנים מאוד, המטרות שלכם בחיים ברורות ואתם נחושים לממשן. רבים מכם נפעמים מכוחם וזקוקים מאוד להכרה. כרגע אתם מרוכזים בענייני קריירה, ולצורך זה מרבים בנסיעות או פעילים אינטנסיבית ברמה התקשורתית. על אף המתח, אתם מצליחים לקדם את עצמכם בצורה מרשימה. שימו לב: ייתכן שבאיזשהו שלב יהפוך הקשר לתובעני מדי, ויעמיד אתכם במצב לא נוח.

 קשת

לרבים מכם יש תוכניות מגירה וציפיות גדולות וראש חודש בראשון-שני דורש פתיחות והעזה. ענייני תקשורת ונסיעות מקומיים, כמו גם פרויקטים קוסמופוליטיים חובקי עולם תופסים תאוצה. אתם בתקופה שמאפשרת צמיחה והתפתחות. מצד שני, יש נטייה לקיצוניות ומצב כזה עשוי להעצים כל תופעה, שלילית או חיובית. זכרו כי המפתח להתייחסות צריך להיות ענייני ומעשי.

 גדי

אתם נחושים להגיע להכרה, ואף עושים זאת על ידי השקעת מרץ מבוקר והחלטי. זה הזמן לצאת מהקליפה השמרנית שלכם ולהתיידד עם היקום סביבכם. אנשים או המערכת הקוסמית ישדרו מסר של התחדשות, שצופן בתוכו מגעים עם גורמים (בארץ או בחו"ל) שישאו תפנית מאתגרת. ענייני כספים והשקעות עשויים להיות מודגשים. מומלץ לסגל היגיון, זהירות ומתינות.

 דלי

מולד הירח מול מזלכם בימים ראשון-שני מדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות, אף שלא יהיה קל לשתף פעולה. חשוב לפרק מתחים על ידי התארגנות מעשית. אתם לעיתים לא רגועים, וקיימת נטייה להיכנס לנושא יחסים ועימותים, וכל ויכוח מביא עימו את התחושה הסובייקטיבית שנלחמים בנו אישית, לכן חשוב להתמודד עם מערכת הערכים שלנו, ולדעת לוותר ולהתפשר כשצריך.

 דגים

המיקום של כוכב ונוס במזל תאומים עשוי להדגיש ענייני בית ומשפחה. ראש החודש בימים ראשון-שני עשוי להדגיש ענייני עבודה וקריירה. אלה ימים יצירתיים, מאתגרים ופוריים, אך גם תובעניים ומתישים בשל תחושה של הקרבה ואידיאליזציה. עצה בונה: יש בכם כמיהה לחוות את הרגש בעוצמות גדולות, אבל יש צורך בחשיבה נוספת לפני שתתנו לרגש להכתיב מהלכים,

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות