חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הישגים לספורטאים המקומיים במכביה ה-20

 

המכביה ה-20 שמתקיימת בימים אלו בישראל, מפגישה ספורטאים יהודיים רבים מכל רחבי העולם, שמתחרים במגוון רחב של ענפי ספורט. גם מודיעין מכבים רעות זכתה לייצוג מכובד של לא מעט ספורטאים צעירים באולימפיאדה היהודית, שאף הצליחו לקטוף במהלכה 15 מדליות.

 

המכביה ה-20 שמתקיימת בימים אלו בישראל, מפגישה ספורטאים יהודיים רבים מכל רחבי העולם, שמתחרים במגוון רחב של ענפי ספורט. גם מודיעין מכבים רעות זכתה לייצוג מכובד של לא מעט ספורטאים צעירים באולימפיאדה היהודית, שאף הצליחו לקטוף במהלכה 15 מדליות.

הספורטאים הצעירים, המתאמנים במסגרות של עמותת סחלבים יצגו את העיר בהתעמלות ואקרובטיקה, טאקוונדו, ג’ודו ואפילו היאבקות.

בענף ההתעמלות התקיימה בשבוע הראשון של המכביה תחרות משולבת של פס אקרובטי, טרמפולינות ואקרובטיקה פירמידות. נבחרות של ענבל מאיו וסנונית יצגו את העיר והתחרו בקטגוריות השונות. הצוות של סנונית המורכב מרומי חנין (17), ענת הורביץ (17) וליה בברסקי (12) זכו במקום הראשון בצוות בינלאומי בדרגת ג’וניור 12-18, לאחר שהציגו תרגיל מרשים ומעורב ששילב שיווי משקל וקצב. השלישיה המצליחה תצא בחודש אוקטובר הקרוב לאליפות אירופה בפולין. הישג נוסף לסנונית נרשם גם בפס אקרובטי, כשתומר ברוך זכה במקום השלישי לבנים בדרגת נוער וחזר הביתה עם מדליית ארד. גם במרכז להתעמלות ואקרובטיקה של ענבל מאי רשמו המתעמלים הישגים מרשימים. אורי לינצ’בסקי, אלוף ישראל בפס אקרובטיקה, זכה במקום הראשון בדרגת סניור. מתן פרלמן, אלוף ישראל בדרגת ג’וניור בפס אקרובטיקה התחרה אף הוא וזכה במדליית ארד.

הישגים לספורטאים המקומיים נרשמו גם באומניות הלחימה השונות: בג’ודו זכה תמיר רזגון ממועדון סאקורה בהנהלתו של איגור רומניצקי, כשהתחרה כחלק מנבחרת ישראל בקטגוריית גיל קדטים במשקל עד 50 ק"ג וזכה במדליית זהב.  למחרת, בתחרות הקבוצתית של המכביה זכה רזגון במדליית זהב נוספת כחבר הסגל הבין לאומי של הנבחרת.

בקראטה הצליחו הלוחמים של בית הספר לאומנויות לחימה "שוגון", הפועל בעמותת סחלבים, לקטוף 6 מדליות. הלוחמים, בהנהלתו של שיהאן גדעון שובה, סיפקו במהלך המכביה קרבות מרתקים וצמודים במיוחד. הלוחמים הצעירים של המועדון, איתי שובה ועומרי כהן נפגשו בגמר אחרי סבב קרבות מוצלח בקטגוריית הגיל והמשקל 14-15 עד 57 ק"ג. בגמר הצליח שובה לגבור על כהן והשניים חזרו עם מדליות זהב וכסף בהתאמה. בבוגרים היו אלו 3 מדריכים של המועדון, מור אנקווה (עד 84 ק"ג), איתן שפירה (עד 75 ק"ג) ויוני גילר (עד 60 ק"ג) שסיימו במקום השלישי אחרי סבב קרבות לא פשוט מול מתחרים חזקים מהארץ ומחו"ל. עמית עמרני (עד 63 ק"ג) לוחם המועדון, שהתחרה בקטגוריית הגיל 16-17 סיים גם הוא במקום השלישי וחזר עם מדליית ארד.

גם בטאקוונדו הצליחו מיכל זריהן ובר ראובן מטייגרס טאקוונדו להגיע להישגים מרשימים. מיכל זריהן, שזכתה לאחרונה במקום החמישי באליפות העולם, זכתה במקום הראשון ובמדליה מוזהבת לאחר סבב קרבות מוצלח מול מתחרות מארצות הברית ומישראל בקטגוריית המשקל עד 49 ק"ג. חברה למועדון, בר ראובן שהגיע מהיר מדויק וממוקד סיים במקום השני בתחרות וחזר הביתה עם מדליית כסף בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג לאחר הפסד לסגן אלוף אירופה בגמר.

לצד המתאבקים הבוגרים שהתחרו במסגרת משחקי המכביה, נערכה בבאר שבע תחרות בהיאבקות יוונית רומית לתלמידים עד גיל 16 בהשתתפות מתאבקים צעירים מכל רחבי הארץ. את מודיעין מכבים רעות יצגו המתאבקים של מכבי מודיעין בהדרכתו של אדוארד ריסקין. איתי סרבניק שהתחרה בקטגוריית המשקל עד 32 ק"ג זכה במקום הראשון ובמדליית זהב של המכביה. חברו למועדון מארק אלכסנדרוב זכה במקום השני בקטגוריית המשקל עד 42 ק"ג. באותה קטגוריה סיים במקום השלישי גם ישראל רזניקוב ממכבי מודיעין שחזר הביתה עם מדליית ארד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות