חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

`מחיר למשתכן` - עדיפות לזוגות צעירים בני העיר

 

סגן ראש העיר, אילן יאיר בן סעדון נפגש בשבוע שעבר עם יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ איתן כבל וביקש ממנו לקיים דיון בנושא בועדת הכלכלה. דרישתו של בן סעדון הינה להגדיל את אחוז ההקצאה בעדיפות לצעירי העיר מ-20% ל-50%.

 

יוקר מחירי הדיור במודיעין מכבים רעות גורם ליותר ויותר זוגות צעירים לעזוב בלית ברירה את העיר בה גדלו והתחנכו. מדובר במגמה אשר לא נעלמה מעיניו של סגן ראש העיר אשר העלה את הנושא החשוב בפני ראש העיר חיים ביבס, וקיבל את ברכתו לטפל בנושא בדרכים פרלמנטריות.

 טענתו המרכזית של בן סעדון הינה שאחוז ההקצאות בעדיפות לזוגות צעירים בני העיר, אשר נקבע ע"י רשות מקרקעי ישראל, ועומד על 20% בלבד, נמוך בהרבה מרמת הדרישה של צעירי העיר. 

בשבוע שעבר נפגש בן סעדון עם יו"ר ועדת הכלכלה והציג בפניו את הדרישה להגדלת אחוז ההקצאות בעדיפות לזוגות צעירים בני העיר מ-20% ל-50%, כפי שמתקיים כיום ביישובי הפריפריה. בן סעדון ביקש מח"כ כבל לקיים דיון בנושא בוועדה בראשה עומד. ח"כ כבל הבטיח לבן סעדון לקיים דיון בנושא, אליו יוזמן סגן ראש העיר כדי להציג את דרישתו בהרחבה.

 אילן יאיר בן סעדון, סגן ראש העיר, ציין: "מגמת ההגירה השלילית של צעירי העיר הינה דבר כואב ודרישתנו המוצדקת מרשות מקרקעי ישראל להגדלת אחוז ההקצאות לבני העיר, הינה צעד ראשון וחשוב לבלימת המגמה. יחד עם ראש העיר, חיים ביבס, נמשיך לעשות ככל שלאל ידינו, על מנת לשנות מצב בלתי נסבל זה ולאפשר לצעירי העיר לבנות בעיר את ביתם"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות