חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

קייטנות הקיץ יצאו לדרך

 

כ-8,000 ילדים בגילאי גן ועד לכיתות ו’ הצטרפו בתחילת השבוע למערך קייטנות הקיץ של העיר וייהנו בחופש הגדול ממגוון פעילויות חינוכית וחווייתית.

 

כ-8,000 ילדים בגילאי גן ועד לכיתות ו’ הצטרפו בתחילת השבוע למערך קייטנות הקיץ של העיר וייהנו בחופש הגדול ממגוון פעילויות חינוכית וחווייתית.

עם תחילת חופשת הקיץ נפתח ביום ראשון האחרון, זו השנה הרביעית בעיר "בית הספר של החופש הגדול", תכנית הקיץ של משרד החינוך ושל מרכז השלטון המקומי. כזכור, השנה פתחה התוכנית את שעריה גם לתלמידי כיתות ג’, מה שהביא לגידול במספר המשתתפים: כ-4,600 ילדים השנה לעומת 3,300 אשתקד. את פני התלמידים קיבלו, בכל אחת מ-174 הקבוצות הפועלות בכל בתי הספר היסודיים בעיר, צוותי ההוראה של בית הספר שגויסו במיוחד לתוכנית בכדי לשמור על הרצף החינוכי. במהלך שלושת השבועות הקרובים ייהנו המשתתפים מתוכנית מגוונת המשלבת בין מערך ההתפתחות והצמיחה של התלמידים לבין פעילות חווייתית והתנסותית דרך למידה משמעותית והנאה. הילדים יעסקו בתכנים ערכיים, איכותיים ומבוקרים, ויתנסו בטיפוח יכולות בתחומי העשרה, ספורט, חינוך סביבתי, מעורבות חברתית ועוד.

עם יציאת הילדים לחופשה יצאו לדרך גם קייטנות הקיץ של עמותת סחלבים, בהן משתתפים השנה כ-3,400 מילדי העיר בגילאי גן ועד לכיתות ו’. בקייטנת "חגיגה של פסטיבל" לילדי הגנים, הפועלת בתוך הגנים עם הצוותים המוכרים, ייהנו הקטנטנים מתוכנית חינוכית עשירה המשלבת שירים, סיפורים, ריקודים ומשחקים וכן חוגים, הצגות, סדנאות יצירה ועוד. תלמידי כיתות ד’ שבחרו להצטרף השנה לקייטנה החברתית ישתלבו בתוכנית של בית הספר של החופש הגדול וייהנו מפעילות חינוכית וחווייתית המותאמת לגילם. בקייטנות הנושא של סחלבים, יפעלו במתכונת המסורתית של קייטנות "החופש לבחור" וכוללות קייטנת מבוכים ודרקונים, קייטנת אקסטרים על גלגלים, קייטנת מדע, ותיאטרון, אותם בחרו הילדים על פי העדפה. את המשתתפים יפגשו מידי יום מדריכים מקצועיים שילוו את המשתתפים עם תכנית עשירה המשלבת ימי שיא, ימי פעילות בבריכות, אטרקציות, סרטים, הצגות ופעילויות אתגריות.

בעמותת סחלבים ניתן מענה בתחילת השבוע גם לילדים שהוריהם טרם השלימו את תהליך הרישום אך הגיעו בבוקר יום ראשון לקייטנות השונות. זאת במטרה לספק לכלל ילדי העיר מענה ראוי גם בחופשת הקיץ. בסחלבים מבקשים השבוע מההורים שילדיהם נקלטו בקייטנה, להשלים את הרישום.

לצד קייטנות אלו שנפתחו השבוע, יפעילו בסחלבים גם קייטנות המשך בחלקו השני של חודש יולי בנושאים מבוכים ודרקונים, מולקולה ואילוף כלבים וכן קייטנה כלל

אזורית שתפעל בחודש אוגוסט לילדי הגנים וכיתות א’. לקייטנות אלו יוכלו ההורים להירשם עד ליום 10.7.17 באמצעות אתר עמותת סחלבים.

מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר: "הקיץ הגיע ואיתו החופשה של הילדים מבתי הספר. כדי לתת מענה מיטבי לילדי העיר, הכנו מערך קייטנות מגוון ומקיף עם צוותים איכותיים  ותכנים חינוכיים וחווייתיים מהם יוכלו הילדים ליהנות לאורך חודשי הקיץ. מספר המשתתפים הגדול בקייטנות מהווה תעודת כבוד עבורנו ומוכיחה את האמון הגדול של התושבים בעמותת סחלבים. מאחל לכל ילדי העיר קיץ מהנה ובטוח."

 הרכזת העירונית של בית הספר של החופש הגדול, שרון רוטשילד: "בית הספר של החופש הגדול יצא השבוע לדרך בפעם הרביעית. קלטנו השבוע את הילדים בבתי הספר והחלנו בפעילויות העשרה מגוונות המועברת על ידי צוותי הוראה ומפעילים חיצוניים, המהוות פתרון איכותי לחופשת הקיץ. התרחבות התוכנית משנה לשנה מוכיחה את הצורך של ההורים והילדים ואת הצלחתו של בית הספר של הקיץ"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות