חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

העירייה לאלבז: נבנה הכל אבל לפי סדר עדיפויות

 

בתגובה למכתבו של חבר המועצה אבי אלבז שבו הוא מבקש תשובות באשר לבניית מוזיאון, אוניברסיטה ובניין עירייה, התקבלה תגובת הדוברות שסיכומה: הכל הולך לפי התוכנית אך לפי סדרי העדיפות

 

"עיר שעדיין אין בה מוזיאון, עם בניין עירייה מיושן וצפוף, וגם מוסד אקדמי עדיין לא הוקם בעיר – היא עיר "מדשדשת" בהיבטים התרבותיים, העירוניים והאקדמיים. תושבי העיר יותר מאשר ראויים לקבל מראש העיר תשובות טובות מה הן תכניות העירייה, כולל לו"ז מחייב, בנוגע להקמת מוזיאון בעיר, מוסד אקדמי, ובניין עירייה חדש"

זוהי הסיפא של מכתב שנשלח לראש העיר ע"י חבר המועצה ויו"ר מודיעין חופשית, אבי אלבז.  ומה עוד היה במכתב: 

אלבז: עיר כמו מודיעין-מכבים-רעות שהתברכה בתושבים איכותיים ושוחרי תרבות, הייתה חייבת למתג את העיר ולהתהדר במוזיאון ייחודי כמו מוזיאון צה"ל בינתיים, חלק מהמגרש המיועד לבניין העירייה החדש, הפך לחניון עבור תושבים שנוסעים ברכבת.

עיר שהתברכה בעשרות אומנים מוכשרים תושבי העיר, הייתה חייבת לתת עדיפות, אם לא למוזיאון צה"ל, אז לפחות להקמת בנין גדול ורחב מימדים בעיר, בבניין המוזיאון והיכל האומנויות והגלריות, יוכלו אומנים ויוצרים מקומיים ומכל רחבי הארץ והעולם, להציג את יצירות האמנות שלהם. אין ספק בכך שהקמת המוזיאון והיכל אומנויות וגלריות, יחד עם ההון האנושי והאיכותי הקיים בעיר - מבוגרים ונוער, ויחד עם מיקומה של העיר מודיעין-מכבים-רעות במרכז הארץ, באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים, ותשתיות הכבישים מס’ 1, מס’ 6, מס’ 431, מס’ 443 והרכבת, ישדרגו את מודיעין-מכבים-רעות כאחת הערים האטרקטיביות ביותר בארץ".

במענה למכתבו של חבר המועצה קיבלנו את תגובת  דוברות העיריה: "כפי שחבר המועצה יודע, ואף קיבל על כך עדכון בעת הצגת תקציב העירייה לשנת 2017, בימים אלה נמצאת העירייה בשלבים מתקדמים של הקמת מרכז מורשת שיוקם במרכז העסקים הראשי. במקביל, העירייה נמצאת במשא ומתן מול מספר מכללות מהארץ ומחו"ל לגבי העתקתן לעיר או לחילופין לגבי פתיחת שלוחה בינלאומית במודיעין מכבים רעות. באשר לבניין העירייה, ראש העיר אמר לא פעם כי כל עוד לא תושלם בניית העיר בכל הקשור למתן שירות עבור התושב, לא תחל המחשבה על בניין העירייה. עד אז, ראש העיר יוסיף לשבת במשרדו הנוכחי, על אותו כסא ששימש את ראש העיר הראשון של העיר, משה שכטר ז"ל, ואת משה ספקטור שיבדל לחיים ארוכים."

בסוף תגובת הדברקטת טרחו שם להוסיף ציטוט מתגובת מנהל פרויקט המוזיאון הצבאי ממלכתי במשרד הביטחון, שלמה דרור, במכתב ששלח לראש העיר בתאריך 23.2.2011 ובו נאמר כי: "...התרשמנו מהרצון שלך להביא את המוזיאון לעיר מתוך ראייה של התרומה שמהלך כזה יביא לעיר מודיעין ולתושביה והתרומה למדינת ישראל. יצאנו בהרגשה שנושא המוזיאון ומורשת צה"ל חשובים לך וכל סיוע שנזדקק לו נקבל ברצון". דברים אלו מדברים בעד עצמם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות