חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

המכביה ה-20 מגיעה למודיעין מכבים רעות

 

מכביה ה-20, אירוע הספורט היהודי הגדול ביותר בעולם, יערך בישראל בחלקו הראשון של חודש יולי ויגיע ב-14.7 גם למודיעין מכבים רעות. במסגרת האירועים תתקיים בעיר תחרות אופני כביש בהשתתפות עשרות רוכבים מקצועיים. באגף הספורט בעמותת סחלבים מארגנים סביב האירוע הפנינג ספורטיבי, ללא תשלום, על טהרת האופניים.

 

המכביה ה-20, אירוע הספורט היהודי הגדול ביותר בעולם, יערך בישראל בחלקו הראשון של חודש יולי ויגיע ב-14.7 גם למודיעין מכבים רעות. במסגרת האירועים תתקיים בעיר תחרות אופני כביש בהשתתפות עשרות רוכבים מקצועיים. באגף הספורט בעמותת סחלבים מארגנים סביב האירוע הפנינג ספורטיבי, ללא תשלום, על טהרת האופניים.

 המכביה, אירוע השיא של תנועת מכבי, הוא המפעל הספורטיבי השלישי בגודלו בעולם, (אחרי האולימפיאדה ומשחקי האוניברסיאדה) ומהווה כינוס של ספורטאים יהודים אשר מגיעים ממדינות שונות ברחבי העולם ומתחרים ביניהם בענפי ספורט שונים. על פי הערכות המארגנים, המכביה ה-20 צפויה להיות הגדולה ביותר בהיסטוריית המכביות שראשיתה ב-1932 ועתידה לארח השנה כ-10,000 ספורטאים וכ-22,000 חובבי ספורט נוספים, שיגיעו מיותר מ-80 מדינות ברחבי העולם. חלק מהספורטאים שמשתתפים במכביה מעולם לא ביקרו בישראל וחלק ממטרת האירוע היא להעניק להם חוויה ספורטיבית ותרבותית אשר תחזק את הזהות היהודית והזיקה למדינת ישראל.

 כחלק מאירועי המכביה, תתקיים בעיר ביום שישי 14.7.17, תחרות אופני כביש בהם צפויים להשתתף עשרות רוכבים מקצועיים, בהם גם רוכבים רבים מהעיר. הם יצאו על האופניים מהספורטק העירוני וירכבו על שדרות מנחם בגין לכיוון מערב עד לפארק האקסטרים, משם ימשיכו שמאלה על שדרות החשמונאים לכיוון דרום ומשם עד לפארק קנדה ובחזרה. את המסלול יעשו המתחרים חמש פעמים, עד שישלימו  100 קילומטרים של רכיבה.

 לכבוד החגיגה הבינלאומית שמגיעה לעיר, עורכים באגף הספורט בעמותת סחלבים, הפנינג ספורטיבי לכל

המשפחה שיכלול מופע פעלולי אופניים המשלב מגוון קפיצות ראווה, פעילות אתגרית לאופניים שכוללת מתקנים מיוחדים בהם יוכלו המשתתפים שיגיעו עם האופניים מהבית, לרכב ולהתנסות וכן מגוון מתקני מים מתנפחים. באגף הספורט מזמינים השבוע את תושבי העיר, הורים וילדים, לקחת חלק במכביה ה-20, לצפות ברוכבים וליהנות מהפנינג ספורטיבי, ללא תשלום, על טהרת האופניים. ההפנינג יחל בשעה 08:00 ויתקיים במגרשי הספורטק העירוני שבשדרות מנחם בגין.

 בנוסף, חובבי הרכיבה, יוכלו להצטרף לחוויית הרכיבה של המכביה ולקחת חלק באחד משני מסלולי הרכיבה שיתקיימו בסמוך למסלול התחרותי של המכביה: מסלול משפחתי המתאים להורים וילדים של 6 ק"מ ומסלול אתגרי של 15 ק"מ. במסלול המשפחתי ייסעו הרוכבים לאורך שדרות מנחם בגין עד לפארק האקסטרים ובחזרה. במסלול האתגרי הם יצאו לכיוון הגבעות הדרומיות, משם למבוא חורון על טיילת שדרות החשמונאים ובחזרה. שני המסלולים יצאו מהספורטק העירוני ותושבי העיר יוכלו לבחור מבין שני סבבים שיתקיימו באותו יום. עלות השתתפות ברכיבה המודרכת תהיה 20 שקלים לבודד ו-50 שקלים למשפחה (עד 5 נפשות), כאשר כל משתתף יזכה לקבל חולצת "גם אני השתתפתי במכביה ה-20". ההשתתפות במסלולי הרכיבה מותנית ברישום מראש באתר עמותת סחלבים.

 בעירייה מדגישים השבוע כי בצירים בהם יעבור המסלול התחרותי של המכביה, יהיו שינויים בהסדרי התנועה, בדגש על שדרות מנחם בגין וחלקה הדרומי של שדרות החשמונאים, המוביל לצומת לטרון. פרטים נוספים אודות השינויים הצפויים בהסדרי התנועה, ניתן למצוא באתר העירייה באפליקציה העירונית "מודיעין מכבים רעות" ובאתר עמותת סחלבים.

 מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים: "העיר מודיעין מכבים רעות גאה לארח ולקחת חלק באירועי המכביה ה-20, המתקיימת אחת לארבע שנים ומארחת ספורטאים יהודים מכל רחבי העולם. יחסית לעיר צעירה, זהו כבוד גדול שהיא מופיעה על המפה של אירוע הספורט היהודי הגדול ביותר בעולם. אני מזמין את התושבים לקחת חלק באירוע, לצפות ולעודד את הספורטאים וכן ליהנות מההפנינג שיתקיים ללא תשלום לרווחת כלל

תושבי העיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות