חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

סקר השקעות נדל”ן: השפעת רמת איכות החיים על שווי נדל”ן להשקעה

 

חושבים לרכוש נדל”ן להשקעה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. כשתתחילו לבדוק אפשרויות של נדל”ן להשקעה רבים ימליצו לכם לבדוק את רמת המחירים במקום, את האיכות של הנכס שאתם רוכשים, הגודל, מצבו התחזוקתי ועוד, מה שלא רבים יאמרו לכם שחשוב לבדוק הוא רמת איכות החיים במקום בו נמצא הנכס.

 

חושבים לרכוש נדל"ן להשקעה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. כשתתחילו לבדוק אפשרויות של נדל"ן להשקעה רבים ימליצו לכם לבדוק את רמת המחירים במקום, את האיכות של הנכס שאתם רוכשים, הגודל, מצבו התחזוקתי ועוד, מה שלא רבים יאמרו לכם שחשוב לבדוק הוא רמת איכות החיים במקום בו נמצא הנכס.

ככלל, ככל שתבחרו נכס אשר נמצא באזור בו רמת איכות החיים הינה גבוהה יותר, כך תוכלו להיות בטוחים כי ההשקעה שלכם תחזיר את עצמה בתוך זמן קצר יחסית, התשואה לא תפסיק לגדול וההשקעה הכספית שלכם באמת תהיה משתלמת. מדוע? את הפירוט המלא תוכלו למצוא בהמשך המאמר.

אזור בעל ביקוש גבוה יותר

אחד הדברים שמשפיעים אל איכות השקעות נדל"ן הוא האזור. ככל שתבחרו באזור בעל רמת איכות חיים גבוהה יותר, משמעות הדבר הוא שהנכס עצמו יזכה לביקוש גבוה יותר, בין אם להשכרה ובין אם למכירה בעתיד. אזור בעל רמת איכות חיים גבוהה יותר ימשוך יותר ויותר אנשים, אשר יעזבו אזורים בעלי רמת איכות חיים ירודה. לכן, למרות שעבור ההשקעה הראשונית בחירה באזור בעל רמת איכות חיים גבוהה הינה בחירה שתדרוש מכם הוצאה כספית גבוהה יותר, מדובר בהשקעה הרבה יותר משתלמת ולכן עדיף לבחור דווקא בנכסים כאלו, אפילו שהם יותר יקרים.

נכס שישמר טוב יותר

עוד משמעות שיש לבחירה באזור בעל רמת איכות חיים גבוהה קשורה לשמירה על הנכס. נכס שנמצא באזור בו איכות החיים גבוהה יותר, הוא נכס שפחות חשוף לונדליזם או נזקים מכל סוג. בדרך כלל באזורים הללו הסביבה של הנכס תמיד תהיה מסודרת ונקיה, שבילי הגישה נוחים וכך הנכס עצמו יישמר למשך זמן רב יותר בצורה טובה מאוד, וזאת מבלי שתצטרכו לשלם על עבודות אחזקה קבועות מידי שבוע, מה שיגדיל את ההשקעה שלכם ויקטין את אחוזי התשואה והרווח שלכם.

ביקוש גבוה יותר – מחיר גבוה יותר

נכס אשר נמצא באזור בו רמת איכות החיים הינה גבוהה, הינו נכס בעל רמת ביקוש גבוהה מאוד. כל המהות של ההשקעה שלכם בנדל"ן, והרווח הפוטנציאלי, מגיעה ממשוואה אחת – היצע וביקוש. ככל שתבחרו באזור בו רמת איכות החיים גבוהה יותר – הביקוש לנכס שלכם יהיה גבוה יותר, מה שאומר שהשווי של הנכס, ההשקעה שלכם, יעלה מיום ליום.

בסופו של דבר, ההיצע הוא מוגבל, במיוחד באזורים קטנים יחסית כמו שכונות נבחרות ולכן ככל שההיצע יהיה קטן יותר, והביקוש ימשיך להיות גבוה, אתם תוכלו להעלות מחירים ולזכות לתשואה הרבה יותר גבוהה. בין אם תחליטו להשכיר את הנכס ובין אם תחליטו למכור אותו.

לכן, כאשר תרצו לבצע השקעות נדל"ן עם iintoo תקבלו מידע על נכסים אשר נמצאים באזורים בהם רמת איכות החיים גבוהה יותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות