חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הניוזלטר השבועי של מודיעין חופשית

 

מה היה לנו בישיבת מועצת העיר השבוע? – בישיבה שהתקיימה השבוע, הצגתי 2 הצעות לסדר מצ”ב והצבעתי נגד אישור הסכמי הקצאות מגרשים ומבני ביכנ”ס קיימים לעמותות דתיות אחדות

 

גם במועצת העיר !  לשרות הציבור החופשי !

שלום לכם,  

  1. מה היה לנו בישיבת מועצת העיר השבוע? – בישיבה שהתקיימה השבוע, הצגתי 2 הצעות לסדר (מצ"ב) והצבעתי נגד אישור הסכמי הקצאות מגרשים ומבני ביכנ"ס קיימים לעמותות דתיות אחדות:

-         הצעה לסדר – הקמת מעונות סטודנטים היום ועכשיו על מגרש 202 בעיר - ראש העיר הציע שאני אביא את הקבלנים ודחה את הצעתי לסדר. אני לא יודע מה ראש העיר מתכוון לעשות במגרש שעומד ריק כבר כמה שנים, ולא אתפלא אם בוקר אחד נראה שמישהו מתכנן להקים במקום "קריה חרדית" עם ישיבות וכוללים, ומעונות לאברכים ולתלמידי ישיבות...  

-         הצעה לסדר – מינהל תקין וטוהר מידות בוועדות המשנה לתכנון ובניה ברשויות המקומיות – ראש העיר דחה את הצעתי בטענה שוועדות התכנון והבניה מתפקדות היטב בעיריית מודיעין-מכבים-רעות, וברשויות השונות, ואין צורך לשנות את המצב בעקבות שחיתויות של ראשי ערים בודדים ובכירים אחדים ברשויות המקומיות.

-         אישור הסכמי הקצאת מגרשים + מבני ביכנ"ס קיימים לעמותות דתיות אחדות – חזרתי ודרשתי מראש העיר להפסיק להקצות קרקעות ציבוריות רק להקמת בתי כנסת, אלא להקצות קרקעות ציבוריות ולבנות מרכזי תרבות קהילתיים (בתקציבי קרן עבודות פיתוח של העירייה), שישמשו את כלל תושבי השכונה לפעילויות חברתיות, כולל קהילות דתיות שיתפללו שם בזמנים מתואמים.

לכן הצבעתי נגד אישורי הסכמים לחכירה של קרקעות ובתי כנסת קיימים, לתקופה של כ- 25 שנים – במתכונת הקיימת הם לא מאפשרים פעילות פתוחה לכלל ציבור התושבים, אלא רק לקומץ מתפללים. 

  1. מכתב אל ראש העיר חיים ביבס – לעצור את סלילת שביל האופניים בדרך יאיר פרג עד להרחבת הדרך–

מצ"ב מכתב ששלחתי בתחילת השבוע אל ראש העיר חיים ביבס בנושא.

בניגוד לטענת הדובר, העבודות עדיין לא הסתיימו בקטע הצר בדרך יאיר פרג. 

  1. לעצור את סלילת שביל האופניים בדרך יאיר פרג / מכתבים למערכת - http://mcity.co.il/?id=9201703071144417

קובי אור פרסם את מכתבי אל ראש העיר בעיתונט mcity

אלבז במכתב לראש העיר: בחודש האחרון מתבצעות בדרך יאיר פרג עבודות לסלילת שביל אופניים, מכיכר השוטר ועד לכביש 443. עבודות אלו הפכו את קטע הכביש בדרך יאיר פרג, מכיכר היציאה מרעות ועד כיכר השוטר, לצר יותר, ללא שוליים, מסוכן ביותר ועוד יותר לא בטיחותי.

  1. סכנה בכביש בגלל שביל האופניים – מצ"ב כתבה של רותי בוסידן ב’ידיעות מודיעין’ בנושא שביל האופניים.

חבר מועצת העיר אבי אלבז, דורש לעצור את סלילת שביל האופניים בדרך יאיר פרג עד להרחבת הכביש במקום, ומתריע:"הכביש הוא דו-סיטרי, ללא שוליים וצר".  

  1. אירועי חודש האישה הבינלאומי 2017 - יום האישה הבינלאומי ב- 08/03/17 פתח את אירועי חודש האישה הבינלאומי (מצ"ב).

התחלנו את הבוקר בחלוקת שי סימלי (סימניה לספר וסוכריה) למורות בית הספר ’מעוז המכבים’ ולאימהות שהביאו את ילדיהן לבית הספר. בצילום איתי דינה כהן וחיה כהן מתנדבות ממכבים, והילה דור ברוור שהביאה את ילדיה לבית הספר.

יום אישה שמח לכל נשות ישראל.

  1. העדלאידע במודיעין-מכבים-רעות – כמו בכל שנה, אתמול התקיימה העדלאידע של פורים בהשתתפות ראש העיר וחברי מועצת העיר, ומשלחות רבות שייצגו בתי ספר, תנועות נוער, אקרובטיקה, מחול, כוחות הביטחון, כיבוי אש וכו’. מצ"ב צילומים אחדים
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות