חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מגבירים את אכיפת הוצאת האשפה והגזם לקראת פסח

 

לקראת חג הפסח, שהולך ומתקרב, מגביר הפיקוח העירוני את אכיפת השלכת אשפה, גזם ופסולת בנייה ברחבי העיר, וזאת בכדי שהעיר תישמר נקייה ויפה.

 

לקראת חג הפסח, שהולך ומתקרב, מגביר הפיקוח העירוני את אכיפת השלכת אשפה, גזם ופסולת בנייה ברחבי העיר, וזאת בכדי שהעיר תישמר נקייה ויפה.

בשבועיים האחרונים טיפלו מפקחי הפיקוח העירוני שבאגף שפ"ע בכ-60 פניות בנושא מפגעי פסולת, פניות אלה הגיעו מתושבים, שפנו למוקד העירוני בטלפון או באפליקציה העירונית, וכן כתוצאה מסיורים יזומים. בעירייה ציינו כי חלק הפניות הסתיימו בהתראה בלבד וחלק אחר הסתיים במתן קנסות. במחלקת הפיקוח העירוני מזכירים כי הקנס על הוצאת גזם שלא בימי הפינוי, על אי שמירת ניקיון חדר האשפה ועל השלכת אשפה ברחוב הוא 320 שקלים. הקנס על מפגע גזם או השלכת פסולת בנייה שלא במקום מוסדר הוא 475 שקלים.

 בעירייה מתייחסים ברצינות רבה לנושא ומבקשים מהתושבים להקפיד על הוצאת האשפה והפסולת ערב לפני ימי הפינוי, ולא לפני. כמו כן, הפיקוח העירוני מבהיר כי ידוע לכולם שלקראת חג הפסח נוהגות משפחות רבות לנקות את הבית ולזרוק גרוטאות ישנות, אך יש להקפיד לעשות זאת בהתאם לנהלים, לא לחסום מדרכות ולתאם מראש עם המוקד העירוני 106 הוצאת גזם חריג.

מפקחי הפיקוח העירוני יוסיפו לסייר בשבועות הקרובים ברחבי העיר במטרה לאתר מפגעים מסוג זה, וממליצים לתושבים לדווח למוקד העירוני על כל מפגע.

 ראש אגף שפ"ע, חיים בלאיש: "מידי שנה שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל של תושבי העיר, המקדימים להוציא גזם וגרוטאות לקראת החג, מוביל אותנו לנראות טובה, לניקיון ולעיר יפה ופורחת מתמיד, וכך אני מאחל שיהיה גם בחג זה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות