חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עירוני מודיעין פספסה הזדמנות , עוצמה וחבל מודיעין לא עוצרות 

 

עירוני מודיעין החמיצה הזדמנות מצוינת לצמצם פערים מהמקום החמישי שמוליך לפלייאוף העליון בתום העונה, כשסיימה רק בתיקו 0:0 עם צעירי רהט. קבוצת הבוגרים של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין ניצחה את הפועל גדרות במשחק גביע ושואפת לדאבל

 

עירוני מודיעין החמיצה הזדמנות מצוינת לצמצם פערים מהמקום החמישי שמוליך לפלייאוף העליון בתום העונה, כשסיימה רק בתיקו 0:0 עם צעירי רהט. חניכיו של  דני רודיטי קיבלו הזדמנות פז להתקרב מאוד לצמרת הגבוהה בסוף השבוע (שישי) כשאירחו את הקבוצה שמדורגת חמישית בטבלת ליגה ב’ מחוז דרום ב’.
מודיעין ספגו מכה נוספת לקראת סיום המשחק עם הרחקתו של נסים אזרזר בכרטיס צהוב שני. הפער בין שתי הקבוצות נותר שלוש נקודות בתום המחזור השני. עירוני מודיעין תהיה חופשית במחזור הקרוב, כיוון שמכבי שגב שלום הפסיקה את פעילותה העונה, ולכן כל המשחקים מולה בליגה לא נערכים.
 
כדורסל קבוצת הבוגרים של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין ניצחה את הפועל גדרות במשחק גביע ושואפת לדאבל: גם גביע וגם אליפות. הליגה יצאה לפגרה, וקבוצת הבוגרים של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין משחקת בימים אלה במשחקי גביע. בשבוע האחרון שיחקה עוצמה נגד הפועל גדרות, קבוצה שהדיחה את מכבי מכבים-רעות בגביע האיגוד. אשר חגי, המנהל המקצועי של המועדון ומאמן קבוצת הבוגרים, סיפר על המשחק: "כהרגלנו, התחלנו את המשחק בעצלתיים, והרבע ראשון הסתיים בתוצאה 15-11 לטובת עוצמה. גם את שאר הרבעים סיימנו כשאנחנו מובילים. תוצאת המחצית הייתה 34-24 לנו. ברבע השלישי, עם כניסתם של שני שחקני הנוער, אלעד שינדלר ויובל ברבינג, הקבוצה פתחה מבערים, והשתלטה על המשחק. הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 23-9 לזכותנו. את הרבע האחרון סיימנו בתוצאה 22-16, שוב, לטובתנו. המשחק הזה היה משחק ההגנה הכי טוב שלנו העונה".בלט במיוחד ג’ורג’ אוסדצ’י, עם 5 חסימות וקלע 15 נקודות. עוד בלטו בקליעות אלון קרדש שקלע 16 נקודות וארטיום קופל עם 14 נקודות.
כל שאר השחקנים גם שותפו במשחק וקלעו. המשחק הסתיים בתוצאה 79-49 לטובת עוצמה מודיעין. בסוף החודש מתוכנן להתקיים משחק חצי הגמר, ובו עוצמה תתמודד נגד חדרה או לכיש. "לקראת המשחק הזה, אנחנו נוסעים לראות את המשחקים של הקבוצות האלה. שמעון סלל רוה רודריגז ואני, מלווים בכמה שחקנים, נוסעים לצפות בקבוצות היריבות. זו התפיסה המקצועית שלנו – סקאוטינג ו"דע את היריב", הוסיף חגי.
בהפועל גדרות משחק אחיו של שחקן עוצמה, עודד יולזרי. מה שהוליד דרבי משפחתי. "אחיו של עודד בהחלט הפגין משחק לא רע, אבל המשחק כולו היה מה שאנחנו קוראים "לא כוחות", סיכם חגי. ביום רביעי יחל הסיבוב השני של הליגה, במשחק של עוצמה נגד חשמונאים. "הקבוצה שלנו בלי אף הפסד. אנחנו בפירוש אחת הקבוצות הטובות בליגה, וכראיה, הגענו לארבע הקבוצות האחרונות בחצי הגמר. כרגע, המטרה שלנו היא דאבל - גם לקחת אליפות וגם לקחת גביע",הצהיר אשר חגי. 
 
הפועל חבל מודיעין המשיכה בתנופה עם ניצחון שלישי רצוף הערב (ראשון) על מכבי שוהם, השלישית, בדרבי האזורי 79:822. נדמה כי מאז  הצטרפותו של רז ניסים כהן הקבוצה עושה חיל, וממשיכה במסע ההיחלצות מהתחתית. במחזור הבא, רק בעוד שבועיים, תארח חבל מודיעין, שמדורגת כבר שמינית, את אליצור מכבי ע. אשקלון, האחרונה בטבלה, שלא ניצחה כלל העונה, ותוכל אף לשפר עמדות בטבלת הליגה הארצית מחוז דרום.
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות