חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תתכננו בר מצווה כמו שצריך

 

כהורים, יש המון רגעים בחיי הילדים שלנו שהם רגעי שיא גם עבורנו. אנחנו מתרגשים, נלהבים ומאושרים, ובעיקר אנחנו רוצים לתכנן הפקה גדולה ומסיבה שמחה כדי לציין עוד אבן דרך.

 

כהורים, יש המון רגעים בחיי הילדים שלנו שהם רגעי שיא גם עבורנו. אנחנו מתרגשים, נלהבים ומאושרים, ובעיקר אנחנו רוצים לתכנן הפקה גדולה ומסיבה שמחה כדי לציין עוד אבן דרך. בין שלל האירועים הללו יש ערב אחד יחיד ומיוחד, הערב שבו הילד מציין את גיל המצוות ואת ההתבגרות וההפיכה לגבר צעיר. אלא שלצד השמחה הגדולה מגיעות גם לא מעט דילמות הקשורות לאופי האירוע המתוכנן ולשאלה איך מפיקים בר מצווה בצורה הטובה ביותר, כך שגם הילד יהנה, גם אתם וגם החברים ובני המשפחה, ואילו אטרקציות לבר מצווה יתאימו לכם?

 

מגוון אטרקציות לבר מצווה

בכל הקשור לבחירת אטרקציות לבר מצווה נדמה שההיצע רחב ומגוון במיוחד. אם אתם רוצים להכניס צבע וצחוק למקום המסיבה תוכלו לעשות זאת על ידי שילובן של בובות ענק ברחבת הריקודים, חלוקת אביזרי מסיבה וצעצועים זוהרים שונים כמו משקפיים צבעוניות וגדולות או כלי נגינה מתנפחים. אטרקציות לבר מצווה יכולות לקבל גם את פני חבריו של הילד כבר בכניסה לאולם, שם ימתינו צייר או מאייר שיחלקו לאורחים ציורים אישיים שלהם, מאפרת שתאפר את הילדות ואמני בלונים שיעניקו לכל משתתף בלון בצורה אחרת. אין ספק שהמגוון העומד לרשותכם הוא רחב מאוד, מה שאולי יכול לבלבל, אבל אם תבחרו בצורה טובה ונכונה תוכלו להבטיח גם לחתן בר המצווה וגם לאורחים שלכם הנאה גדולה מאוד.

 

הבחירה הנכונה

חקרתם, חיפשתם, שאלתם ומצאתם לא מעט אטרקציות לבר מצווה. כעת אתם צריכים לבחור את האטרקציה (או האטרקציות) לאירוע של הנסיך שלכם. לפני שאתם מקבלים החלטה עצרו והתייעצו עם חתן השמחה, הציגו בפניו את החלופות ובדקו מה מעניין אותו יותר. כדי להימנע מחיכוכים אפשר וכדאי לערוך סקר שוק מקדים ורק לאחר מכן להציג אפשרויות בפני הילד, שכן במצב אחר אתם עשויים להיגרר אחר השאיפות הגרנדיוזיות שלו ולהזמין אטרקציות לבר מצווה שהן הרבה יותר יקרות ממה שתכננתם. הצבת אפשרויות מוגבלות היא בהחלט יעילה וחסכונית יותר.

 

הקשיבו לו

השמחה הגדולה היא בהחלט שלכם, כהורים גאים שמלווים את היורש ב-13 השנים האחרונות, אבל הערב הזה כולו שלו. זכרו את זה כשאתם מפיקים את האירוע, כשאתם בוחרים אולם אירועים וגם כשאתם מרכיבים תפריט או מזמינים אטרקציות לבר מצווה. בערב הזה אתם חוגגים את הפיכתו לגבר צעיר וככל הנראה גם דעתן, ואם תאפשרו לו להיות חלק מהארגונים הוא ללא ספק ישמח הרבה יותר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות