חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

היכונו לכנס המטפלים הגדול במודיעין

 

ביום ד’ בתאריך 18.1.2017 יתקיים כנס מטפלים בין השעות 8:30 – 13:00. היוזמה להפקת הכנס הייתה של עדיטל אגמון-יפה, יועצת אישית לפריצת דרך בשיתוף עם המרכז הרב תחומי ועיריית מודיעין.

 

 

ביום ד’ בתאריך 18.1.2017 יתקיים כנס מטפלים בין השעות 8:30 – 13:00. היוזמה להפקת הכנס הייתה של עדיטל אגמון-יפה, יועצת אישית לפריצת דרך בשיתוף עם המרכז הרב תחומי ועיריית מודיעין.

מיהו קהל היעד?

בין האנשים שכבר נרשמו לכנס תוכל למצוא מטפלים ברפואה הטבעית, יועצים, מאמנים, דיאטנים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, מדריכי הורים, ועוד. קהל היעד הוא כל מי שעוסק בתחום הטיפול, האימון והייעוץ, ממודיעין ומחוץ למודיעין.

מהי מטרת הכנס?

הכנס אינו עוסק בשיטות טיפול, אימון וייעוץ. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאנשי המקצוע הם מומחים ורכשו ידע רב בתחומם. המטרה היא לסייע להם למנף את העסק למקום חדש וטוב יותר, לתת כלים וידע מעשי בתחום העסקי. ידע שהוא רלוונטי באופן ספציפי לאנשים העוסקים במקצועות אלו.

מה עורר בך את הרצון להפיק כנס כזה?

מטפלים שמגיעים אליי לייעוצים ולקורסים, אומרים לי שוב ושוב: "תני לי לטפל באנשים, אני אעשה את זה  בהנאה במשך שעות,  אבל בניהול העסק:  השיווק, המיתוג, רשויות המס, הצורך להגדיל את כמות המטופלים- שם קשה לי". אני מאוד מבינה אותם, לקח לי שנים להגיע להכרה שהסדנאות והייעוצים שאני מעניקה לאנשים זה הפאן שבעבודה שלי, זה "הממתק". העבודה האמיתית שלי כבעלת עסק היא בקידום שלו, בשיווק, במיתוג, האתגר האמיתי הוא בהבאת לקוחות חדשים. החדשות הטובות הן שזהו ידע נרכש, אפשר להפוך ממטפל מומחה לאיש עסקים משגשג.

איך הרקע המקצועי שלך השפיע על הבחירה להפיק את הכנס?

אני יועצת אישית לפריצת דרך ומפתחת שיטת התובנה הפנימית. אני מנחת סדנאות מודעות משנת 1996 ובעלת נסיון רב בטיפול וביעוץ אישי.  ידעתי שיש לי המון ידע, נסיון והבנה אמיתית של האתגר שעומד בפני מטפלים ושאני יכולה לסייע להם. גייסתי עוד מרצים, תושבי העיר, כל אחד ואחת מומחים בתחומם. ביקשתי מהם להביא תכנים ממוקדים לקהל המטפלים, ביקשתי גם שהתכנים שיועברו יהיו ישימים, שיתמקדו לא רק בידע אלא גם בכלים פרקטיים ובנינו תוכנית מרתקת, מעוררת השראה ומניעה לפעולה.

היה לי גם חשוב שהכנס הזה יהיה קהילתי, כזה שכל אחד יוכל להרשות לעצמו לקחת בו חלק, השיתוף פעולה של המרכז הרב תחומי ועיריית מודיעין, אפשרו את זה. חבר המועצה שחר מי און, מחזיק תיק קידום עסקים קטנים ובינוניים וטיפוח יזמות עסקית יהיה נוכח בפתיחת הכנס לשאת את ברכתו.

מה הולך להיות בכנס?

7 מרצים, כאמור כל אחד מהם מומחה בתחומו.

אני מרצה על מגנוט לקוחות אתן כלים מעשיים להרחבת מעגל המטופלים, מתוך התמקדות במטפל ובמערך האמונות ותפיסות העולם שלו,  ככל שמדייקים את התהליכים הפנימיים כך מגיעים לקוחות רבים יותר ואף מתאימים יותר. וחוץ ממני ינחו גם:

אושרי זיסמן גדרון- יצירת מרחב בטוח בטיפול דנה אלון - המותג שלי ואני, בידול עסקי אפקטיבי

רו"ח אלון טביב- התנהלות המטפל מול רשויות המס והלקוחות. אתי קארו אבקסיס - נראה לך? נראות ככלי מקצועי, עסקי ושיווקי- אלינור קלדרון - כיצד לעצב את הקליניקה בצורה שתשקף את הערכים והרצונות שלך

אליז שזר- נתתי ולא פרסמתי, פספסתי

איך מצטרפים לכנס?

ההרשמה לכנס מתבצעת מראש, באתר הכנס:

http://hatovana-hapnimit.ravpage.co.il/kenessmetaplim

למתלבטים ניתן ליצור קשר טלפוני: 050-6616107

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות