חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נשות עוצמה בתנופה. הפסד כואב לעירוני בכדורגל

 

 הפסד כואב לעירוני מודיעין.  עירוני מודיעין נחלה הפסד דרמטי בדקה ה-90 לבית״ר גבעת זאב. נשות עוצמה מודיעין בתנופת נצחונות

 

ירוני מודיעין נחלה הפסד דרמטי בדקה ה-90 לבית״ר גבעת זאב (ו׳). משמעות ההפסד היא התרחקות עד כדי שבע נקודות מצעירי רהט שבמקום החמישי, שמוביל בתום העונה לפליי אוף העליון. שחקניו של דני רודיטי יצאו למשחק חוץ קשה מול בית״ר גבעת זאב עם רוח גבית חיובית אחרי תוצאת התיקו שהשיגו בשבוע החולף מול עירוני אשדוד. דני רודיטי ביצע שינוי אחד במערך מזה שפתח מול אשדוד, כאשר שחקן הרכש, איסלם אלזינטי, פתח במקומו של בר חזות בהרכב.
המחצית הראשונה הייתה שקולה וללא מצבים מיוחדים. גבעת זאב השתלטה על המשחק במחצית השניה, וחיפשה את ההכרעה, אולם נתקלה שוב ושוב ביוגב בן נון ביכולת גבוהה בשער מודיעין. לקראת סיום. ביצע רודיטי שני חילופים על מנת לשמור על התוצאה. עומר טולדו ונועם מזרחי נכנסו במקום אלזינטי ואיתי מצרי. בסיום תוספת הזמן כבש שלום פרידמן עזריאל  את שער הנצחון הדרמטי, ושלח את דני רודיטי וחניכיו לעשות חושבים. בעירוני מודיעין תלו לא מעט תקוות בשחקני הרכש החדשים שהגיעו במהלך השבוע האחרון, איסלם אלזינטי,  מהפועל כפר קאסם, ונתנאל שרביט, קשרה של בית״ר מעלה אדומים.
עירוני מודיעין תחפש את הנקודות במשחק אחר, וכבר במחזור הקרוב (17) תקבל הזדמנות טובה לנצח, כאשר תארח את בני אילת מתחתית הטבלה. מדובר בהזדמנות מצוינת עבור עירוני מודיעין לשפר עמדות לקראת השלבים המאוחרים של הליגה.
המאמן, דני רודיטי, עם תובנות משלו להפסד: ״ הפסד מיותר לחלוטין . למרות תנאי מגרש מבישים שלטנו לאורך כל המשחק, וללא ספק היינו צריכים לחזור עם מעט יותר״. 
הייתם בסוג של מגננה
״גם להתגונן צריך לדעת, ולשמחתי גם את זה אנחנו עושים טוב בששת המשחקים האחרונים. גבעת זאב הגיעה להזדמנות אחת בדקה ה - 92 , ולצערי היינו נאיבים מידי כדי להרשות את זה״. 
מרוצה מהסגל הקיים?
״אני שמח מאוד על הסגל הקיים. הצלחנו למצוא איזון ובהחלט תחרות פנימית על מקום בהרכב״. 
חולמים עדיין על פלייאוף עליון?
״ברור. נילחם עד השריקה האחרונה״ .
 
 
נשות עוצמה מודיעין בתנופת נצחונות
קבוצת הנשים של עוצמה מודיעין, שמשחקת בליגה הארצית צברה לא מעט נצחונות מתחילת עונת 2016-17.
עם זאת, בשבוע שעבר נחלה מודיעין הפסד לאס"א באר שבע במשחק חוץ לא מוצלח ובמגרש קשה. השבוע השחקניות של עוצמה והמאמן שלומי עמר, אירחו את נס ציונה בבית. שלומי עמר, המאמן, סיפר:
"המשחק שהתקיים בבית נערך נגד קבוצה, שידענו שהיא חלשה מאתנו. פתחנו את המשחק בצורה משכנעת. הרבע ראשון התאפיין במשחק ריצה ובמספר רב של חטיפות כדור, והסתיים בתוצאה 21-4.
ברבע השני כבר שותפו כל שחקניות הקבוצה, וירדנו למחצית ביתרון מוחץ של 36-13. הרבע השלישי היה במגמה דומה ונגמר בתוצאה 54-20. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד. הנשים של נס ציונה עשו קולות של חזרה, עם נקודות יפות של מספר 10 בכתום, אבל זה כבר לא כל כך עזר״.  תוצאת הסיום של המשחק הייתה 72-36 לטובת הנשים של עוצמה מודיעין.
קלעיות עוצמה: שחף בדיחי 12 נקודות, נטע ישראלי 12, תמר בליץ 8, אגי פרייריך 8, ברוריה הדר 8.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות